Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شریعتمداری در نشست عصر دیروز شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران در سال ۹۹ تاکید کرد: به دنبال ایجاد وحدت و همدلی در جامعه هستیم. بنای ما در شورای عالی کار نیز اجماع است و به دنبال جمع بندی روشنی در خصوص تعیین حداقل دستمزد هستیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این نشست بارها بر سه جانبه گرایی در نتیجه نهایی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است نشست مذکور که از ساعت ۱۶ آغاز شده بود پس از حدود ۸ ساعت بدون نتیجه به کار خود پایان داد و ادامه مذاکره و رایزنی به جلسه امروز موکول شد.

 

منبع:وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر محمد شریعتمداری شورای عالی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند

علی اکبر احمدیان نماینده‌ مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، بنابر دعوت نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، در رأس یک هیات بلندپایه‌ امنیتی، به این کشور سفر می‌کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، علی اکبر احمدیان نماینده‌ مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی، بنابر دعوت نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، در رأس یک هیات بلندپایه‌ امنیتی، برای شرکت در دوازدهمین "نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی" و "نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس"  عازم شهر سن‌پترزبورگ روسیه خواهد شد.

در این سفر، بر اساس راهبرد سیاست چند جانبه‌گرایی و در تداوم دیپلماسی فعال و پویای سیاسی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه در دولت سیزدهم و به منظور ارتقاء و توسعه‌ روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی، احمدیان با همتایان خود از کشورهای روسیه، برزیل، افریقای جنوبی، چین، هند و عراق نیز دیدارهای جداگانه‌ای خواهند داشت.

اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ، با سابقه‌ای بیش از یک دهه، از معدود رویدادهای امنیتی بزرگ سالانه در سطح بین‌المللی است که به ابتکار کشور روسیه تشکیل و به‌طور مستمر برگزار شده است.

از جمله ویژگی های مهم این اجلاس مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب، بویژه امریکا در عرصه‌ امنیت بین‌الملل و نهادینه کردن روایتگری و روایت‌سازی مستقل در این ساحت است.

اهمیت و رویکرد این اجلاس به مقوله امنیت بین الملل موجب شده تا جمهوری اسلامی ایران، ضمن استقبال از آن، از ابتدا حضوری فعال در آن داشته باشد.

در نشست سال گذشته‌ این اجلاس، مقامات ارشد امنیتی از بیش از یکصد کشور جهان در آن شرکت داشتند که حکایت از اهمیت و اقبال بین المللی به این رویداد امنیتی دارد.

اطلاعات بدست آمده از نشست دوازدهم که از روز سه شنبه در سن پترزبورگ آغاز بکار می‌کند، حاکی از این است که رویداد امسال نیز در سطحی گسترده مورد توجه دولتها، مسئولین امنیتی و رسانه‌های منطقه‌ای و جهان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در جمهوری اسلامی قانون است، همه پیروی کنند | دست اجانب دنبال برداشتن حجاب است
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • مخبر: کشور در وضعیتی است که چشم انداز روشنی برای توسعه دارد
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند
  • جدیدترین خبر درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ مصوبه دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک