Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش سراسری «چهارشنبه های امام رضایی» در قالب طرح ملی «سلام بر امام» زیارت امین الله از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در تمامی منازل ایران اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، پویش سراسری «چهارشنبه های امام رضایی» در قالب طرح ملی «سلام بر امام» زیارت امین الله در تمامی منازل ایران اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این پویش سراسری از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و آستان قدس رضوی برگزار شد.

 

در پویش سراسری «چهارشنبه های امام رضایی» مردم ایران در منازل خود و در آخرین چهارشنبه سال ۹۸ به حضرت امام رضا (ع) متوسل شدند.

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارشنبه های امام رضایی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آستان قدس رضوی پویش سراسری برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعة المصطفی العالمیه شجره‌ طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دین و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی به کشورها تسری پیدا کند نباید این مولود مبارک را تنها جریانی تعلیمی دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با هیئت علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان که با حضور جمعی از طلاب غیرایرانی جامعة المصطفی العالمیه برگزار شد، اظهارداشت: همه این تلاش‌هایی که شما در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایتمداری حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) باشد زیرا امام زمان(عج) نوکری می‌پسندند که نوکر به‌روز حضرت باشد و به درد شرایط حال امت اسلام بخورد. از این حیث، شاید بتوان گفت که از نظر وجود اقدس امام عصر(عج)، یک طلبه سطح یک از یک عالم برجسته شأنیت بیشتری داشته باشد زیرا او متناسب با زمانه حال و شرایط موجود، خدمتی را به دین عرضه می‌کند که سایرین از آن غافل هستند.

وی افزود: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت(ع)‌ و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند؛ تا جایی که امروزه نه‌فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند. این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و مهدی صاحب الزمان(عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این تحلیل اساتید برجسته سیاست در نظام سلطه است که شیعه را همچون پرنده‌ای با دو بال نهضت حسینی و قیام مهدوی توصیف کرده و این دو مبنا را هدف قرار داده اند. بر همین اساس، هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این دو اصل بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت وجود اقدس امام زمان(عج) خواهد بود.

وی تأکیدکرد: فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید. در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله(عج) است بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان(عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید و باید به هر ابزار ممکن در این دستگاه نوکری مؤثر داشته باشید.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: این همان عرصه‌ای است که سربازی شما در دستگاه امام زمان(عج) با آن سنجیده خواهد شد؛ به طوری که اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی ابتر است و راه به جایی نخواهد برد.

وی بیان کرد: جامعة المصطفی العالمیه نیز یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دین و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشورهای عالم تسری پیدا کند بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست. جامعة المصطفی همان بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است و از این جهت، تلاش شما در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و موردعنایت خاص امام زمان(عج) خواهد بود.

به گزارش تسنیم، بیش از 50 میلیون شیعه اثنی عشری و 200 میلیون مسلمان اهل سنت علاقمند به اهل بیت(ع) در هندوستان زندگی می‌کنند و در 100 مدرسه و حوزه علمیه هندوستان، سه هزار طلبه مشغول تحصیل علوم حوزوی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه