Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور پژوهشی مجتمع آموزش عالی اسفراین گفت: پیگیری اخذ تسهیلات جهت تجهیز آزمایشگاه مرکزی مجتمع در حوزه سنتز نانو مواد، تجهیز ۲ آزمایشگاه تخصصی در زمینه بایو مواد و تولید نانو کاتالیست ها جزء اهداف دانشگاه در سال ۹۹ است.

زهرا جمیلی شیروان، مدیر امور پژوهشی و فناوری مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری دانشجو، در تشریح فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه گفت: اعزام یکی از اعضای هیات علمی گروه علوم پایه به فرصت مطالعاتی، حمایت از اجرای طرح‌های پژوهشی اعضای هیات علمی با افزایش ضریب گرنت سالیانه، کسب عنوان پژوهشگر برتر استان توسط ۲ تن از اساتید دانشگاه، ارائه دستاورد‌های پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان در هفته پژوهش و برگزاری مسابقات دانشجویی تخصصی در ۷ رشته از جمله اقدامات این دانشگاه طی سال ۹۸ به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمیلی با اشاره به حمایت مالی دانشگاه اسفراین از مقالات به چاپ رسیده توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: با هدف حمایت از فعالیت‌های فناورانه اعضای هیئت علمی و فعالیت آن‌ها در صنعت، آیین نامه‌های مختلفی نظیر آیین نامه اعتبار پژوهشی بررسی و در آن تغییراتی انجام شد.

مدیر امور پژوهشی و فناوری مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین از ارائه ۳ طرح فناورانه به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف اخذ تسهیلات جهت اجرای آن‌ها نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: پی گیری اخذ مجوز انتشارات به نام مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین از دیگر فعالیت‌های ما به شمار می‌آید که امیدواریم در سال ۹۹ به ثمر بنشیند.

وی افزود: همچنین سال گذشته داوری و قرارداد پژوهشی با اعضای هیئت علمی جهت اجرای بیش از ۱۵ عنوان طرح پژوهشی جدید به امضا رسید.

جمیلی در پایان با اشاره به اهداف سال ۹۹ این دانشگاه در زمینه پژوهش گفت: علاوه بر پی گیری فعالیت‌هایی که در سال ۹۸ به آن اشاره شد، پی گیری اخذ تسهیلات جهت تجهیز بیش‌تر آزمایشگاه مرکزی مجتمع در حوزه سنتز نانو مواد، تجهیز ۲ آزمایشگاه تخصصی در زمینه بایو مواد و تولید نانو کاتالیست ها، جزء اهداف پژوهش در سال ۹۹ می‌باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجتمع آموزش عالی اعضای هیئت علمی سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: درهزار و چهارصد و شصت و نهمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه ۳ عضو مرحوم احمد صلاح جو  ۶۸ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهدا شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد زنده یاد احمد صلاح جو  برای پیوند به بیمارستان بوعلی سینا شیراز و  قرنیه‌های این مرحوم برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد  ارسال شد.

 وی گفت:  زنده یاد احمد صلاح جو از بیمارستان شهید هاشمی نژاد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • اهتزاز پرچم امیرالمومنین (ع) در صفه/اعلام ساعت فعالیت ابرسازه‌های تفریحی در ۱۹ رمضان
  • توسعه فعالیت‌های قرآنی نیازمند ایجاد یک اکوسیستم تخصصی است
  • رویکرد جدید دانشگاه الزهرا برای نقش‌آفرینی استادان خانم
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد