Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، سفیر جمهوری اسلامی ایران طی تماس‌های جداگانه با « اوماخانوف»، معاون سنای روسیه، « مارازوف»، رئیس گروه دوستی سنا ، «کاساچف»، رییس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون و همچنین «لئونید اسلوتسکی»، رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه گفت‌وگو کرد.

سفیر کشورمان در این گفت‌وگوها ضمن تشریح شیوع گسترده کروناویروس در ایران و تلاش های صورت گرفته از سوی دولت و مردم ایران برای ریشه کن سازی این بیماری گفت: متاسفانه تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، ظرفیت های کشورمان به ویژه در بخش بهداشت و درمان را برای مقابله با این اپیدمی فراگیر کاهش داده و کسب و کارهای کوچک را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلالی با بیان اینکه برای جلوگیری از این فاجعه انسانی که آثار زیانبارش متوجه کل منطقه و جهان خواهد بود نیاز به مساعی مشترک کشورها است خواستار تشدید حمایت مقامات دولتی و پارلمانی روسیه برای رفع تحریم های یکجانبه آمریکا و کمک رسانی به مردم آسیب دیده شد.

مقامات پارلمانی روسیه نیز  با تایید ضرورت رفع تحریم های غیر قانونی و یکجانبه دولت آمریکا که مردم ایران را از دسترسی به منابع کافی درمانی محروم ساخته است و قول پیگیری این حق ملت ایران از طریق مجامع بین المللی، بر تداوم کمک‌های انساندوستانه روسیه برای مقابله با این بیماری تاکید کردند. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران ایران روسیه کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند

به گزارش همشهری آنلاین وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کد خبر 846802 برچسب‌ها خبر ویژه ایران و آمریکا

دیگر خبرها

  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد