Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@08:48:35 GMT

گشت شورای حفظ حقوق بیت‌المال در خراسان رضوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۰۸۵۵

گشت شورای حفظ حقوق بیت‌المال در خراسان رضوی آغاز شد

دادیار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این دادسرا در راستای اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای صیانت از حقوق عمومی در اراضی ملی و منابع طبیعی و جلوگیری از تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی زراعی و باغی در تعطیلات نوروز، گروه گشت مشترک را با حضور سازمان ها و دستگاه های متولی امر راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد بهشتی افزود: با توجه به تاکید دادستان مرکز استان خراسان رضوی، تدابیر لازم در تعطیلات نوروزی اندیشیده شده ضمن اینکه اطلاعیه ها و هشدارهای لازم نیز در این خصوص صادر شده است. 

وی با هشدار به متخلفان در زمینه رصد اقدامات آنان ادامه داد: دستورات لازم در این باره صادر شده و امیدواریم با تشکیل گروه ویژه و اقدامات انجام شده در تعطیلات نوروزی شاهد کاهش تعدی و تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی در این استان باشیم.

امسال ۹۷۰ هکتار اراضی ملی و دولتی خراسان رضوی رفع تصرف و آزاد شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پیشگیری از وقوع جرم تجاوز تغییر کاربری حقوق خراسان رضوی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز معاینات پزشکی متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ زائر حج تمتع از استان گفت: با برنامه اعلام شده به مدیران کاروان‌ها  مراجعه حجاج به مراکز معاینات پزشکی حج و زیارت انجام خواهد شد.
به گفته ذاکریان پس از انجام معاینات متقاضیان در هلال احمر سلامت زائران بررسی و آن دسته از متقاضیانی که مشکل حادی نداشته باشندرویه تأیید سلامت آنها تکمیل و نام نویسی آنها در کاروان‌ها کامل می‌شود.
او گفت:معاینات پزشکی متقاضیان اعزام به حج تمتع تا بیستم فرودین در خراسان رضوی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  •  آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • در نظر گرفتن تمیهدات لازم در کمپ‌ها و اماکن استقرار زائران
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی
  • نزدیک به 576 هکتار اراضی ملی به بیت المال بازگشت
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • بازگشت ۵۷۶ هکتار اراضی ملی گلستان به بیت‌المال
  • نزدیک به ۵۷۶ هکتار اراضی ملی به بیت المال در گلستان بازگردانده شد
  • آغاز معاینات پزشکی متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ در خراسان رضوی
  • پیک بارش باران در سطح خراسان رضوی از امشب آغاز می شود