Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، شاهین انصاری مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان در گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص بازسازی منازل مسکونی مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: کار تعمیر منازل مسکونی مناطق سیل‌زده به اتمام رسید و تعداد واحد‌های احداثی ۵ هزار و ۵۵۵ واحد بود که تاکنون یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری افزود: ۳ هزار و ۷۷۸ واحد اجرای سقف و ۴ هزار و ۵۷۶ واحد دیوارچینی شدند و روند بازسازی همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان عنوان کرد: مردم باید روند ساخت خود را تسریع دهند، زیرا کمک‌های بلاعوض و تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار داده شد و سیمان آجر موردنیاز نیز برای مردم تأمین شد.

او یادآور شد : در روز‌های گذشته به دلیل ویروس کرونا سرعت کار کاهش پیدا کرد که با این روند امکان تکمیل واحد‌های مسکونی تا چند روز آینده وجود ندارد.

انتهای پیام / ش ج 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق سیل زده بنیاد مسکن خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه عصر امروز دوشنبه در آئین واگذاری مسکن به مددجویان کمیته امداد خوزستان بیان کرد: امروز تعداد ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور واگذار شد که سهم استان خوزستان نیز ۱۶۰۲ واحد بوده است؛ این تعداد واحدهای مسکونی با همکاری بنیاد مسکن، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفین، اداره کل راه و شهرسازی ساخته و تحویل نیازمندان شد.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در سال گذشته یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان احداث و تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای ساخت این تعداد واحد مسکونی چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده است، خبر داد: ساخت یک هزار واحد مسکونی برای سال جاری در استان هدف‌گذاری شده است.

کد خبر 6079200

دیگر خبرها

  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • واگذاری یک هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی
  • واگذاری بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان
  • بهره برداری از هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۹۴۰ باب واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان