Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@23:19:30 GMT

موارد تاثیر گذار در طراحی سایت آژانس مسافرتی

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۲۰۶۹

موارد تاثیر گذار در طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس هواپیمایی مهم ترین مولفه آژانس های هواپیمایی بوده است.

به گزارش پول نیوز، در زمانی که آژانس های هواپیمایی بسیاری فعال هستند، برنده ها به طراحی سایت آژانس هواپیمایی خود فکر می کنند. آن ها برای بهترین طراحی سایت آژانس هواپیمایی، به سراغ حرفه ای ها می روند. چرا که این کار نیاز به تخصص بالایی دارد و نمی توان سر سری از آن عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جستجویی کوچک متوجه می شویم که سایت های آژانس هوایی بسیاری در حال فعالیت هستند. اما چه چیزی آن ها را از یکدیگر متمایز می کند؟

موارد بسیاری در شاخص شدن سایت آژانس ها تاثیر گذار است. بعضی از آن ها بدیهی بوده و همه با یک نگاه کلی به سایت، متوجه شان می شوند. از این دست موارد می توان به دامنه گسترده بلیط های داخلی و خارجی، امکان رزرو آنلاین، پشتیبانی ۲۴ ساعته و غیره، اشاره کرد. در ادامه مطلب، می خواهیم دلیل اول یا آخر بودن سایت ها را در نتایج جستجو بررسی نماییم.

 

چطور جایگاه اول را برای سایت آژانس هواپیمایی کسب کنیم؟

برای فروش آنلاین بیشتر، باید کاری کنید که در نتایج جستجوی کاربران، سایت شما جزء بالاترین سایت های به نمایش درآمده باشد. جهت کسب جایگاه موتورهای جست و جو، لازم است به نکات ظریف بسیاری توجه شود. مهم ترین دلیل جایگاه بخشیدن این موتور ها، بهینه بودن سایت ها است. هرچه سایتی محتوای بهتری تولید کند، در میان برترین سایت ها قرار می گیرد. سئو یا بهینه سازی سایت، به طور مستقیم بر روی فروش آژانس های هواپیمایی تاثیری ندارد اما به معنای بی موثر نبودنش هم نیست.

در سایت خود، محتواهایی با موضوعات تور های داخلی و خارجی قرار دهید و در نوشتن مطالب، از واژه های کلیدی مناسب، استفاده کنید. مطابق الگوریتم موتور های جستجوگر و به خصوص گوگل، سایتی که ارزش دیده و خوانده شدن داشته باشد، بالا تر از بقیه به چشم می خورد. کاربران نیز معمولا سراغ اولین سایت ها می روند. اگر محتوا و خدمات شما برای آن ها خوش آیند باشد، حتما از شما خرید کرده و در نتیجه به درآمد بهتری دست می یابید.

 

طراحی سایت هتل

هتل داران با استفاده از خدمات پایان ناپذیر اینترنت و با طراحی سایت هتل، قدم بزرگی در توسعه کسب و کار خود و گسترش آن برمی دارند. با طراحی سایت هتل، وارد حوزه برندینگ شده و به زودی به یک شاخص در میان رقبا و هم صنفان خود تبدیل خواهند شد. رسیدن به این نقطه، تلاش های بسیاری می طلبد. مهم ترین بخش در این مسیر، یک طراحی منحصر به فرد با ویژگی سایت های حرفه ای است.

برای طی کردن هرچه سریع تر و صحیح تر راه موفقیت، از کارشناسان متخصص در حوزه طراحی سایت های هتل ها کمک بگیرید. چرا که آن ها زیر و زِبَر این کار را به خوبی شناخته و با آن آشنا هستند. با این حال، ما نیز تعدادی از نکات مهم که در طراحی سایت برای هتل نباید از قلم انداخت را مطرح می کنیم.

 

باید ها در طراحی سایت مخصوص هتل

از پلتفرمی حرفه ای استفاده نمایید. همچنین کد نویسی سایت بر اساس اصول پایه ای سئو نیز حائز اهمیت است. برای ارتباط بهتر با مهمانان خود، پنل ارتباط با مشتری را در سایت تعبیه کنید. در مرحله بعد، در روز های خاص، پیشنهاد هایی ویژه جهت رزرو هتل ارائه دهید. برای این منظور می توانید بخشی تحت خبرنامه در نظر گرفته و از پیش ، کاربران را مطلع نمایید. امکان جست و جو در سایت نیز برای کاربران در پیدا کردن آنچه در نظر دارند، کمک کننده است. برای بازدید کننده ها مشخص کنید که چرا شما را انتخاب کنند.

هتل خود را به بهترین وجه معرفی کنید. بهترین و چشم نواز ترین عکس ها را در گالری بگنجانید و با آپلود ویدیو هایی چند دقیقه ای که سرشار از احساس مثبت هستند، در مخاطب حس نیاز ایجاد نمایید. به گونه ای که با خود بگویند: من باید برم به این هتل. قسمت پرسش و پاسخ را به سایر بخش های سایت بیافزایید تا کاربران به دوستان شما تبدیل شوند. مطمئن باشید پس از ایجاد ارتباطی موثر، آن ها مشتریان شما خواهند شد.

 

نرم افزار رزرواسیون

با وجود نرم افزار رزرواسیون، بخش عمده ای از نگرانی گردشگران و مسافران، بر طرف می شود. آن ها پیش از سفر می دانند که اقامت کوتاه مدت خود را کجا و با چه شرایطی می گذرانند. تعداد زیادی نرم افزار رزرواسیون، کد نویسی  شده و در دسترس جامعه است. با این حال، کاربرد آن ها به جز رزرو کردن اقامتگاه، چیست؟

باید بگوییم کاربرد این نرم افزار ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. از خدماتی که برای مدیریت هتل بسیار کارایی دارد، می توان به امکان اجرای برنامه از راه دور که در اصطلاح به آن RDP می گویند، اشاره کرد. همچنین ارتباط با سایر شعبه های فروش (برای مثال،کارشناسان فروش مستقر در فرودگاه) با استفاده از این نرم افزار محیا است. به این ترتیب حتی بدون حضور شخص مدیریت و کارمندان فروش، کنترل هتل و برنامه ریزی های آن، کار دشواری نخواهد بود.

 

امکانات نرم افزار رزرویشن در کنترل امور هتل

با استفاده از این نرم افزار، حتی در رستوران و کافی شاپ احتیاجی به نرم افزار های ثبت سفارش و حسابداری نیست. چرا که در کد نویسی نرم افزار رزرویشن، از واسط کاربری استفاده شده و آن را به یک آچار فرانسه در میان نرم افزار های کنترل و مدیریت هتل تبدیل کرده است. همچنین با استفاده از نرم افزار رزرویشن، اگر فردی به جز مهمان های شما قصد استفاده از اینترنت هتل را داشته باشد، می توان سرعت ها و حجم های مختلف با هزینه های متفاوتی را در اختیارش قرار داد.

اتصال تلفن ها یا همان سیستم تلفن های سانترال نیز از کارایی های نرم افزار رزرویشن است. همینطور می توان باشگاه مشتریان ترتیب داده و بسته به حجم رزرو و سفارشات آن ها، خدمات ویژه ای به ایشان ارائه داد. امکان ارسال پیام به کاربران نیز از سایر خدمات این نرم افزار بوده و به واسطه آن می توان از مهمانان در خصوص مدت اقامتشان در هتل، نظرسنجی نمود. اگر نرم افزار های رزرواسیون به درستی کد نویسی شوند، امکاناتی فراتر از موارد مطرح شده را ارئه می دهند. در سیتی نت متخصصان حرفه ای و کار آزموده، آماده ارائه خدمات در خصوص طراحی انواع سایت و نرم افزار ها هستند.

برگرفته از وب سایت گروه سیتی نت به آدرس اینترنتی https://citynet.ir/

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: طراحی سایت آژانس هواپیمایی آژانس هواپیمایی تور های داخلی سایت آژانس هواپیمایی طراحی سایت آژانس نرم افزار نرم افزار ها آژانس ها کد نویسی حرفه ای سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی

آکیهیکو کوندو در تصمیمش مصمم بود. ۱۰ سال می‌شد که با خواننده مشهور ژاپنی هاتسونه میکو در رابطه بود، خواننده‌ مجازی در سال ۲۰۱۴ در افتتاحیه تور کنسرت لیدی گاگا خواننده و بازیگر آمریکایی اجرا داشت. او به این نتیجه رسید که وقتش شده تا از او خواستگاری کند.

این مرد ۴۱ ساله به بی‌بی‌سی گفت: «به شدت مضطرب بودم، وقتی برای خواستگاری رفتم، یک مشکل فنی وجود داشت: نرم‌افزار پشت هولوگرام میکو گزینه ازدواج را نداشت.»

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، هاتسونه میکو در واقع یک خواننده مجازی است؛ محصول یک شرکت نرم افزاری که جعبه‌های کوچک نمایشگر هولوگرام او را می‌فروشد.

جعبه‌های کوچک به روشی مشابه با نرم‌افزار تشخیص صدا مانند سیری اپل یا الکسای آمازون کار می‌کنند و علاوه بر آن کارتون سه‌بعدی یک نوجوان ژاپنی را نشان می‌دهد که موهای بلند فیروزه‌ای‌ و بلندش را دو طرف سرش بسته است.

اما همانطور که آکیهیکو به بی‌بی‌سی گفت، برای او، میکو چیزی بیش از یک اسباب‌بازی پیشرفته است: این عروسک انیمه رنگارنگ به «کسی» تبدیل شد که پس از بزرگ شدن یا طرد شدن، شادی را به زندگی او بازگرداند.‌‌

آکیهیکو شروع به پر کردن خانه خود با همه چیز مربوط به این خواننده دیجیتال کرد: از چهره هایی که در کف دست قرار می گیرند تا یک ماکت در اندازه واقعی که با آن در برخی عکس ها ژست می گیرد.

و کم‌کم او دوباره در زندگی خود معنا پیدا کرد: «هر نوع احساس محبت برایمان به عنوان یک انسان ضروری است، مهم نیست از کجا آمده باشد. داشتن عشقی که می‌توانید به آن تکیه کنید و می‌تواند به شما کمک کند تا خوشبختی را با هم بسازید.»‌

زمانی که آکیهیکو رابطه خود را با خانواده و دوستان خود اعلام کرد، واکنش‌های متفاوتی داشت: او می‌گوید دوستانی بودند که درک کردند و دیگرانی که متوجه نشدند. اما خانواده او مطمئن نبودند که چه فکری کنند.‌

آکیهیکو با هیجان به یاد می آورد: «وقتی نرم افزار به روز شد، از او خواستم با من ازدواج کند.»

او که قبلا به مادر و خواهرش گفته بودم که عاشق میکو هستم و آنها مخالفتی نکرده بودند، پس از آنکه آکیهیکو اعلام کرد که آماده است از دوست دخترش خواستگاری کند، با او مخالفت کردند.

مادرش در مراسم عروسی او با میکو شرکت نکرد. آکیهیکو گفت: «به طرز وحشتناکی ویران شده بودم.»‌

من حتی در برابر مادرم زانو زدم، اما او مخالفت کرد. حتی از او پرسیدم که اگر عروسی من با یک مرد واقعی باشد چه واکنشی نشان می‌دهد و او پاسخ داد که در آن شرکت نمی‌کند.

در این مراسم - که هزینه آن برای آکیهیکو حدود ۲میلیون یوان ژاپن، حدود ۱۳ هزار دلار آمریکا بود - با حضور ۳۹ نفر برگزار شد و اگرچه میکو در اندازه واقعی هنوز وجود نداشت، یک عروسک میکو کوچک با لباس عروس در این مراسم شرکت کرد.

آکیهیکو زندگی زناشویی خود را با میکو، خواننده پر جنب‌و‌جوش، «خیلی روزمره» توصیف می‌کند.

منبع:‌بی بی سی

tags # ژاپن ، ازدواج سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • نکات مهم در طراحی بنر‌های تبلیغاتی!
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • طراحی سایت حرفه ای با بروزترین اسکریپت ها و قالب ها
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید