Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی  در مراسم تجلیل از دانیال شه بخش فاتح اولین سهمیه المپیک تاریخ ورزش سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش در بین افراد جامعه اظهار داشت: اصل فلسفه ورزش ترغیب و تشویق جامعه به ورزش همگانی و در پی آن تعالی و کرامت روح استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: چنانچه سلامت جامعه به خطر بیفتد اقتصاد جهان متلاطم خواهد شد و می‌بینیم با شیوع ویروس کرونا کل جهان تحت تاثیر قرار گرفته، چون سلامت جامعه به خطر افتاده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به رفتار پهلوانی و اخلاقی ورزشکاران که ماندگار است تاکید کرد: ورزشکاران با غیرت این استان علاوه‌بر درخشش در میادین قهرمانی در بحث پهلوانی نیز باید الگو و سرآمد همه جوانان و ورزشکاران کشور باشند.

وی بیان کرد: عملکرد و اقدامات صورت گرفته از سوی مدیران ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان را قابل قبول خواند و افزود: اکثر پروژه‌های نیمه تمام استان به سرعت در حال تکمیل شدن است و توسعه زیرساخت‌های ورزشی از شمال تا جنوب استان با اعتدال رو به رشد است.

موهبتی پیشرفت‌های اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان را در سه بخش قهرمانی، همگانی و توسعه روستایی را در سطح کشور مطلوب ارزیابی کرد.

او همچنین ضمن تبریک کسب اولین سهمیه المپیک بوکس تاریخ ورزش سیستان و بلوچستان توسط دانیال شه بخش بوکسور شایسته تیم ملی ایران، تاکید کرد: جوانان و ورزشکاران با استعداد این خطه از ایران زمین بار‌ها ثابت کردند چیزی کمتر از ورزشکاران سایر استان‌ها ندارند و این را در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور با کسب مدال‌های ارزشمند به اثبات رساندند.

استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص پیگیری مشکلات دانیال شه بخش، بویژه اهدای زمین برای ساخت خانه و همچنین حمایت برای برگزاری اردو‌های آماده سازی برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو قول مساعدت داد.

او  ضمن اشاره به فرهنگ حفظ و نگهداری اماکن و زیرساخت ورزشی، حضور بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های ورزش سیستان و بلوچستان را حائز اهمیت خواهد و افزود: باید تمام دستگاه‌های اجرایی استان با تعامل و همگرایی با اداره کل ورزش و جوانان، سرمایه‌های بخش خصوصی را به این سمت سوق دهند.

در ابتدای این نشست ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گزارشی از عملکرد و فعالیت حوزه ورزش و جوانان و همچنین موفقیت‌های کسب شده توسط ورزشکاران مستعد و نخبه استان در سال ۹۸ ارائه داد.

در پایان این دیدار به پاس قدردانی از دانیال شه بخش فاتح اولین سهمیه المپیک تاریخ ورزش سیستان و بلوچستان چهارصد میلیون ریال و همچنین یکصد میلیون ریال به محمود نهتانی مربی بوکس استان اهدا شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان وزارت ورزش و جوانان ورزش سیستان و بلوچستان دانیال شه بخش ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سجاد بیرامی گفت : امروز ورزش استان در حوزه‌های مختلف با روند رو به رشد قابل توجهی همراه است و در حوزه ورزش بانوان این ارتقا ملموس بوده و در یکی از موارد، آمار ورزشکاران سازمان یافته با رشدی ۲۸ درصدی به ۳۷ هزار و ۸۴۴ نفر رسیده است.

 

بیرامی از کسب ۶ مدال جهانی در سال جاری توسط ورزشکاران استان خبرداد و اظهار کرد: بانوان قهرمان ورزشی استان در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب ۱۲۷ مدال در رقابت‌های جهانی، آسیایی و بین المللی شدند که این آمار نسبت به سال گذشته رشدی ۲۸ درصدی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: رشد و حرکت رو به جلوی ورزش استان تاثیر قابل توجهی در حضور ورزشکاران استان در تیم‌های ملی داشته بطوریکه در سال جاری شاهد دعوت ۷۲ ورزشکار به تیم‌های ملی و حضور ۱۷ ورزشکار در ترکیب تیم‌های ملی بوده که نشان از رشد ۲۷۹ و ۷۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ بوده است.

بیرامی از کسب ۶۳۱ مدال توسط بانوان ورزش استان طی سال ۱۴۰۲ در مسابقات مختلف کشوری خبرداد و اظهار کرد: این اتفاق در مقایسه با عملکرد ورزشکاران استان در سال گذشته افزایشی دو برابری داشته که اتفاقی خیره کننده محسوب می‌شود.

وی گفت: برگزاری ۷۹ دوره دانش افزایی میزبانی از ۳۱ رویداد قهرمانی کشور و میزبانی از ۵ رقابت بین‌المللی و آسیایی و ۵ اردوی تیم های ملی از اتفاقاتی است که فعالیت ورزش بانوان استان را بیش از گذشته به نمایش گذاشته است.

 

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • طرح «زندگی با آیه‌ها»زمینه ساز ترویج فرهنگ قرآنی است
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود