Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@16:38:22 GMT

لاهیجان امکان پذیرایی از مسافران در نوروز ۹۹ را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۲۱۹۹

لاهیجان امکان پذیرایی از مسافران در نوروز ۹۹ را ندارد

ایسنا/گیلان رئیس شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه در نوروز ۹۹ هیچگونه امکانات پذیرایی از مسافران نوروزی نخواهیم داشت، گفت: کلیه اماکن تفریحی و اقامتی شهر لاهیجان تعطیل است.

جواد تمیزکار در گفت گو با ایسنا، با بیان اینکه استان گیلان و گیلانیان به میهمان نوازی مشهور هستند، اظهار کرد: گیلان و لاهیجان همه ساله مقصد بسیاری از مسافران است و همواره سعی کردیم بهترین برنامه ها و اماکن را برای میهمانان خودمان فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور و استان گیلان، از مردم خواست به گیلان و لاهیجان سفر نکنند و افزود: امسال بحث سلامت مردم مطرح است و اگر در این قضیه کوتاهی کنیم، خودمان باعث می شویم خاطره بدی از لاهیجان برای مسافران بر جا بماند.

رئیس شورای شهر لاهیجان، با بیان اینکه متاسفانه استان گیلان در صدر آمار کرونایی کشور است، خاطرنشان کرد: مردم گیلان و شهروندان لاهیجانی سعی می کنند با ماندن در خانه و پرهیز از حضور غیر ضروری در شهر انتشار ویروس کرونا را کاهش دهند لذا مسافران با نیامدن به گیلان به مردم ما کمک کنند.

تمیزکار با بیان اینکه مسافران امکان اقامت در لاهیجان را ندارند، خاطرنشان کرد: لاهیجان در نوروز ۹۹ هیچگونه امکانات پذیرایی از مسافران نوروزی نخواهد داشت و کلیه اماکن تفریحی و اقامتی شهر تعطیل است. البته از این موضوع نگران و ناراحت هستیم، اما برای حفظ سلامت مردم لازم است.

وی از مسافران خواست لاهیجان را برای اقامت نوروزی انتخاب نکنند و گفت: برای اینکه این ایام را به سلامت بگذرانیم و شهری پاک و سالم داشته باشیم، باید از مسافرت پرهیز کنیم. از مسافران می خواهیم در فصل تابستان لاهیجان را مقصد سفر خود قرار دهند.

رئیس شورای شهر لاهیجان با تاکید بر اینکه هیج جایگاهی برای مسافران نوروزی در لاهیجان پیش بینی نشده است، اضافه کرد: ما تحت هیچ شرایطی اجازه برپایی چادر در هیچ نقطه از شهر را نخواهیم داد و هتل ها و اقامتگاه ها نیز چنین اجازه ای ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لاهیجان کروناویروس شهر لاهیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی

به گزارش جام جم آنلاین، صبح امروز همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

 رییس سازمان اورژانس کشور در این مراسم از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدود ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.



 جعفر میعادفر با اشاره به اینکه در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت، افزود: دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی نیز در ایام نوروز فعال بود و در این ایام حدود یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

وی با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، عنوان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدود ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سورتی پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری دارد.

به گفته وی در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی خدمت کردند.

 
 انجام بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی در ایام نوروز

 
معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز در این مراسم از انجام بیش از یک میلیون و ۷۰۰ بازدید بهداشتی در ایام نوروز خبر داد و بر اهمیت و لزوم مشارکت مردمی در ارتقای حوزه بهداشت و پیشگیری، تاکید کرد.

 حسین فرشیدی ضمن قدردانی از تلاش و همکاری پلیس راهور در ایام نوروز و کاهش تصادفات رانندگی در ایام نوروز، گفت: پیشگیری از بروز حادثه و بیماری، شرط اول سلامتی است، بنابراین با توجه به تنوع فرهنگی در کشورمان، سعی داریم خدمات حوزه بهداشت و فرهنگسازی و افزایش سواد سلامت را پررنگ‌تر از گذشته، تداوم و ارتقا بخشیم.

وی با بیان اینکه در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ بیش از یک میلیون و ۷۰۰ بازدید بهداشتی صورت گرفته است، افزود: در این بازدید‌ها بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد توسط کارشناسان بهداشت کشف و معدوم شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: در حوزه بیماری‌های واگیر، یک میلیون مورد علائم سندرومیک بررسی و غربالگری شد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز اقدامات روتین حوزه بهداشت از جمله واکسیناسیون‌ها نیز انجام و هیچ خدمتی تعطیل نشد، عنوان کرد: در این ایام بازدید‌های بهداشتی ۷۰ درصد افزایش یافت و تیم‌های بهداشتی در سراسر کشور و در پایگاه‌های مرزی، در خدمت رسانی به مردم، از هیچ تلاشی فروگذاری نبودند.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • انتشار آگهی املاک در دیوار و شیپور مسدود می‌شود | فقط به یک شرط امکان ثبت آگهی وجود دارد
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • بایدها و نبایدهای مسافران در قطارهای سفیر ریل