Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@08:53:28 GMT

بسته های بهداشتی در روستاهای مرزی زیرکوه توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۲۴۴۰

بسته های بهداشتی در روستاهای مرزی زیرکوه توزیع شد

۲۵۰ بسته بهداشتی شامل «محلول ضدعفونی، مایع دستشویی، مایع سفیدکننده، صابون، دستکش و ماسک» به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران و کمیته امداد زیرکوه بین روستاییان به صورت رایگان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با همکاری کمیته امداد زیرکوه با هدف تامین سلامت عمومی جامعه و مقابله با شیوع کرونا ویروس، اقدام به توزیع ۲۵۰ بسته بهداشتی، ضدعفونی در روستاهای مرزی شهرستان زیرکوه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بسته های بهداشتی که شامل «محلول ضدعفونی، مایع دستشویی، مایع سفیدکننده، صابون و همچنین تعدادی ماسک و دستکش» بود به صورت رایگان و در قالب طرح «نذر سلامت» بین مردم روستاهای.. توزیع شد.

 

همچنین ۵۵ خانواده تحت پوشش مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی در شهرستان بیرجند علاوه بر بهره مندی از سبد معیشت در آستانه عید نوروز، از مواد عفونی و بهداشتی بهره مند شدند.

 

توزیع دستکش بین مناطق کم برخوردار خیابان جمهوری اسلامی، کارگران و مهرشهر از دیگر اقدامات انجام شده در قالب طرح نذر سلامت بود که با حمایت خیرین انجام شد.

 

خیرینی که آمادگی کمک برای توزیع بسته های بهداشتی در دیگر نقاط مرزی استان خراسان جنوبی را دارند می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۱۰۰۳۲ به نام مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی واریز نمایند و یا در صورت هرگونه سوال با شماره 9385616354 تماس حاصل نمایند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی شهرستان زیرکوه خراسان جنوبي بیرجند مرکز نیکوکاری خراسان جنوبی رسانه یاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۹ سیل‌زده در ۳ شهر مرزی خراسان جنوبی
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • ۳۶ مرکز عرضه فراورده‌های خام دامی در خراسان رضوی پلمب شد
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • امحای ۱۵۵ تن فراورده دامی غیر بهداشتی در خراسان رضوی
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • بهسازی 40 درصد شبکه برق رسانی روستاهای خراسان جنوبی 
  • بیشترین خسارات سیل در درمیان و زیرکوه بود