Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت خانه موسیقی، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی درباره اقدامات انجام شده برای رفاه اعضای این نهاد گفت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت های موسیقی بسیاری از هنرمندان با مشکلات معیشتی جدی روبرو شدند به همین منظور از چند هفته قبل برای کمک به اهالی موسیقی پیگیری هایی را انجام دادیم و خوشبختانه در واپسین روزهای سال مقرر شد هنرمندان موسیقی حق بیمه و سرانه درمان سه ماهه اول سال ۹۹ را پرداخت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حق بیمه  و سرانه درمان فصل بهار توسط صندوق اعتباری هنر پرداخت می شود و در صورت نیاز برای ماه های آینده نیز تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرعامل خانه موسیقی یادآور شد: مشکلات معیشتی هنرمندان موسیقی بسیار نگران کننده است و ما همچنان از دولت و وزارت ارشاد خواستار کمک هایی هستیم تا این مشکلات برطرف شود.

نوربخش در پایان سخنانش بیان کرد: سال ۹۸ با تمام سختی ها و مشکلات به پایان رسید و امیدوارم سال جدید برای همه مردم ایران به خصوص هنرمندان موسیقی و اعضای خانه موسیقی ایران سالی پربار باشد تا در سایه همدلی از مشکلات پیش آمده گذر کنیم.

کد خبر 4882498 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق اعتباری هنر حمیدرضا نوربخش ویروس کرونا خانه موسیقی ویروس کرونا تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی سریال ایرانی هوشنگ ظریف فیلم کوتاه شبکه نسیم موسیقی پاپ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شبکه سه سیما سینمای مستند هنرمندان موسیقی خانه موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی از تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند طی سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی اربابی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمه سلامت، خدمات ناباروری را پوشش داده تا با این اقدام هم به خانواده‌ها از نظر مالی و کاهش هزینه‌های درمان کمک شود و هم اقدام مناسبی برای تحقق قانون جوانی جمعیت باشد.

وی گفت: امیدواریم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، مرکز درمان ناباروری رویش و سایر دستگاه‌های ذیربط بتوانیم تسهیلگر و کمک‌کننده‌ خوبی برای افزایش نرخ رشد جمعیت باشیم. خوشبختانه در مرکز درمان ناباروری رویش، تمامی آزمایشات بسته خدمتی ناباروری انجام می‌شود و بیمار برای انجام این آزمایشات نیاز مراجعه به خارج از مرکز را ندارد.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی از تولد 70 نوزاد در این مرکز در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پوشش بیمه‌ای خدمات ناباروری و افزایش مراجعات به مرکز رویش، شاهد افزایش تولد نوزاد با استفاده از خدمات مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند هستیم و نسبت به سال 1401 که نوزادان متولد شده 45 مورد بوده، رشد خوبی داشته است.

اربابی از رایگان‌شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر 7 سال نیز خبر داد و گفت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال(به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار(کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است. قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران در حال پیاده‌سازی است تا بیمه شدگان سلامت از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • حساسیت‌های فصل بهار و راه‌های درمان آن
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند
  • افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان