Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست سران قوا با روسای کمیته‌های اصلی ستاد ملی مقابله با کرونا در دفتر رییس جمهوری برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این نشست، وزیر بهداشت، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، معاون اقتصادی رئیس جمهور، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به عنوان روسای کمیته‌های اصلی ستاد ملی مقابله با کرونا و رئیس دفتر رئیس جمهور حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نشست ستاد ملی مقابله با کرونا در استان تهران هم با حضور معاون اول رئیس جمهور در محل استانداری برگزار شد.
جمعی از اعضای ستاد مقابله با کرونا در وزارت صنعت معدن تجارت هم تشکیل جلسه دادند. در این جلسه که قائم مقام وزیر صمت و رئیس سازمان غذا و دارو نیز حضور داشتند با اشاره به ذخایر کافی کالا‌های اساسی، بر تامین دارو‌های مورد نیاز بیماران تاکید شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نشست سران قوا روسا کمیته های اصلی ستاد ملی مقابله با کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان در جلسه صبح امروز سه‌شنبه (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) ستاد اقتصادی دولت بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی و نیز اجرای دقیق قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی با همکاری همه دستگاه‌های مسوول تاکید کرد.

در ابتدای این جلسه که به منظور بررسی آخرین وضعیت پیشگیری و مقابله با قاچاق برگزار شد، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق ضمن ارایه گزارشی از وضعیت قاچاق کالا و سوخت از مبادی ورودی رسمی و غیررسمی، به دیگر ابعاد این پدیده از جمله حجم بالای گردش مالی قاچاق، استفاده از بسترهای قانونی برای دور زدن قانون، مسیرهای قاچاق کالا و سوخت از خارج به داخل و از داخل به خارج و همچنین نقش پشتیبانان مسیر و روند قاچاق پرداخت.

رییس‌جمهور پس از استماع این گزارش و همچنین نقطه نظرات اعضای ستاد اقتصادی دولت در سخنانی با بیان اینکه مبارزه و مقابله با قاچاق، کمک به تولید و اشتغال در کشور است، بر برنامه‌ریزی هماهنگ همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به شناسایی و مسدودسازی بسترهای قاچاق و همچنین هماهنگی کامل با ستاد مقابله با قاچاق برای مقابله بی‌امان با این معضل اقتصادی تاکید کرد.

آیت‌الله رییسی با اشاره به آثار سو ضد تولیدی قاچاق، تبیین ابعاد خسارت‌های قاچاق به زیرساخت اقتصادی کشور را برای مدیران و همه استانداران ضروری دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق امری فرادستگاهی است و همه مدیران دولتی موظفند بدون هرگونه تأخیر با بهره‌گیری از قانون موجود و به کارگیری همه ظرفیت‌ها، مقابله قاطع با قاچاق را جز اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

همچنین رییس‌جمهور در این جلسه بر اجرای دقیق و کامل قانون تازه به تصویب رسیده ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری، ملوانی و ته‌لنجی) با همکاری همه دستگاه‌های مسوول و اعمال نظارت جدی بر نوع و میزان کالاهای وارداتی و ثبت اطلاعات آن در سامانه‌های گمرکات کشور تاکید کرد.

کد خبر 6080014

دیگر خبرها

  • مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه درباره عملیات «وعده صادق»
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • ضرورت اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی های خارجی
  • نشست فوری و اضطراری کاخ سفید درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل