Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هر روز صبح یکی از تولیدات سینمایی یا تئاترهایش را در پرتال اینترنتی خود منتشر می‌کند. به همین منظور فیلم سینمایی «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی که به‌غیر از برخی سالن‌های کانون، تاکنون اکران عمومی نشده است، در روزهای جمعه و شنبه اول و دوم فروردین ۱۳۹۹ از ساعت ۹ صبح به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم ۹۰ دقیقه‌ای «پایان رویاها»، تولید سال ۱۳۹۵ امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

داستان این فیلم درباره زندگی یک خانواده جنگل‌نشین است. فرزند کوچک خانواده به خاطر یک بی‌احتیاطی ناخواسته دچار مشکل بزرگی می‌شود و پدر و مادر او نیز برای نجات کودک همه تلاش‌شان را به کار می‌بندند.

بر همین اساس، این فیلم از ساعت ۹ صبح روز جمعه اول فروردین به مدت ۴۸ ساعت روی خروجی این پرتال اینترنتی به نشانی omid.kpf.ir به‌صورت رایگان قابل دسترس است.

«پایان رویاها» پیش از این در جشنواره‌های بین‌المللی همچون فیلم کودکان و نوجوانان زلین چک، فیلم داکا بنگلادش، فیلم کلکته، فیلم‌های کودکان شیکاگو، فیلم سبز ایران، فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان و... به نمایش در آمده و جوایزی نیز دریافت کرده است.

در جریان برنامه پخش اینترنتی فیلم‌ها و تئاترهای کانون، پیش از این فیلم‌های «کلانتری غیرانتفاعی» به کارگردانی زنده‌یاد یداله صمدی، «خمره»، «هامون و دریا» و «بچه‌های نفت‌» به کارگردانی ابراهیم فروزش، «ساز دهنی» به کارگردانی امیر نادری، «قله دنیا» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، «سبز کوچک» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، «آلبوم» به کارگردانی غلامرضا حیدرنژاد و نمایش «لپ گلی» به کارگردانی محمد مسلمی بدین شکل به نمایش درآمدند.

نمایش اینترنتی این فیلم‌ها و تئاترها تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ادامه خواهد یافت.

۵۷۵۷ کد خبر 1262188

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کانون پرورش فکری سینمای ایران محمدعلی طالبی کودکان و نوجوانان پایان رویاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم سینمایی «مست عشق» اثر حسن فتحی از فردا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، در شش سینمای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، اکران مردمی فیلم سینمایی مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی درحالی از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور آغاز می‌شود که ۶ سینمای مشهد میزبان این فیلم خواهند بود.

پردیس‌های سینمایی اطلس، گلشن، برفی، ویلاژتوریست، پارک‌بازار و سیمرغ از جمله سینماهای مشهد هستند که این فیلم را اکران می‎‌کنند.

«مست عشق» فیلمی پرحاشیه در فرایند تولید، است که بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، زمان اکران آن قطعی شد و اکنون علاقه‌مندان می‎‌توانند با تهیه بلیت این اثر را تماشا کنند.

کد خبر 747328

دیگر خبرها

  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • شهرکرد میزبان نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد