Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از مقام معظم رهبری برای موافقت با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان قدردانی کرد و گفت که این موضوع زمینه ساز آزادی حدود ١٠ هزار زندانی شد.

به گزارش ایسنا مصطفی کواکبیان در مطلبی در صفحه توییتر خود گفت که عفو رهبری  زمینه ساز آزادی حدود ۱۰هزار نفر از زندانیان (شامل یک دوم از زندانیان امنیتی) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در بخش دیگری از توییت خود نوشت: از جناب قاضی القضات میخواهم پیگیری عفوعمومی(که متضمن تامین منافع ملی ایران وبازگشت سرمایه ایرانیان خواهد شد) را در دستور کار اقدامات مثبت خویش قرار دهند. متاسفانه طرح مذکور در مجلس دهم عقیم ماند!


اخیرا رهبر انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان به مناسبت اعیاد رجبیه،‌ عید نوروز و مبعث پیامبر اعظم(ص) موافقت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عفو رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش

فرمانده انتظامی شوش از دستگیری هشت محکوم متواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد محمدی نسب اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ‌سلب تحرک مجرمان و افراد قانون‌گریز، پلیس شوش طرح دستگیری محکومان متواری را به صورت ویژه در دستور کار قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با تلاش‌های شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی هشت نفر از محکومان متواری شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیات‌های جداگانه هر هشت نفر دستگیر شدند.

محمدی‌نسب گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شوش بیان کرد: طرح دستگیری سایر محکومان در دستور کار قرار دارد و با مخلان نظم و امنیت عمومی به صورت قاطع برخورد قانونی می‌شود. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در غرب استان تهران  دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور

دیگر خبرها

  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پاسخ تنبیهی به اسرائیل به دستور رهبری و خواسته مردمی بود
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس