Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@04:48:54 GMT

واژگونی خودرو و مرگ راننده در محور آشتیان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۳۱۸۰

واژگونی خودرو و مرگ راننده در محور آشتیان

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمد امیدی جانشین فرمانده پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از واژگونی خودرو در محور آشتیان و مرگ راننده خبر داد.

سرهنگ امیدی افزود: در حدود ساعت ۰۴:۳۰ امروز گزارشی از وقوع یک سانحه رانندگی در کیلومتر ۲۰ محور آهنگران – آشتیان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید واژگون شده و راننده خودرو جان خود را از دست داده است.

جانشین فرمانده پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در بررسی کارشناس پلیس راه، علت این سانحه تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واژگونی خودرو حادثه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از مردم عزیز به ویژه بانوان معتقد و قانون‌مدار کشور برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور تقدیر کرد.

در اطلاعیه شماره دو فرماندهی انتظامی کشور در خصوص طرح نور (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، خوشبختانه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون مدار کشورمان با پلیس هستیم. قاطبه زنان و دختران ایران اسلامی، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

تمام تلاش پلیس بر این است که بانوان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت‌های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی‌ها است که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.

فرماندهی انتظامی کشور به تمام مادران، خواهران و دختران سرزمین ایران اسلامی که با برادران خود در فراجا همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه نسبت به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، تقدیر و تشکر خالصانه خود را ابراز می‌کند.

کد خبر 6077981

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی
  • برگزاری جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان اصفهان با شهروندان
  • نجات ۲۶ شهروند گرفتار در ارتفاعاتِ مارشک مشهد
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور
  • کشف ۵ هزار لیتر مواد شوینده تقلبی در مشهد
  • فرمانده انتظامی تهران: طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب از امروز آغاز شده است/ افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند
  • احداث باند دوم ایست بازرسی مرصاد کرمان برای کاهش معطلی مردم
  • احتمال یکطرفه شدن محور کندوان
  • احتمال یکطرفه شدن تردد در محور کندوان