Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@12:19:02 GMT

اجرای طرح زوج و فرد خودروها به صورت یکسره در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۳۴۵۶

اجرای طرح زوج و فرد خودروها به صورت یکسره در اصفهان

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت مبارزه با کرونا طرح زوج و فرد ترافیک در اصفهان به صورت یکسره اجرا می‌شود.

هادی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مبارزه به کرونا و مصوبه ابلاغ شده طرح زوج و فرد خودروها از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره اجرا می‌شود تا به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از حجم ترددها در شهر کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح قبلاً از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ شب اجرا می‌شد، اما با تصمیمات اتخاذ شده در حال حاضر از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب به طور یکسره اجرا می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: خودروهای کادر پزشکی بیمارستان‌ها مشمول اجرای طرح زوج و فرد خودروها در اصفهان نمی‌شود.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته در ایام نوروز با توجه به کاهش حجم سفرهای درون شهری و رفاه مسافران، طرح زوج و فرد از روزهای پایانی اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه سال بعد لغو می‌شد، اما امسال به دلیل شرایطی ایجاد شده بر اثر شیوع ویروس کرونا، این طرح به قوت خود باقی خواهد ماند.

کریمی تصریح کرد: بر این اساس روزهای فرد تنها خودروهایی که رقم آخر پلاک آنها فرد است و روزهای زوج هم تردد خودروهای که رقم آخر پلاک آنها زوج است می‌توانند در معابر شهری تردد کنند.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه با اجرای طرح زوج و فرد، در صورت تخطی رانندگان از آن، پلیس ملزم به اعمال قانون و جریمه متخلفان است، گفت: اجرای این طرح با هدف جلوگیری از افزایش تردد در معابر و کمک به پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا صورت می‌گیرد.

کد خبر 415659

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان طرح زوج و فرد خودروها کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق طرح زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح چراغ روشن در درمیان

فرجامی فرد فرماندار درمیان در جلسه شورای ترافیک شهرستان درمیان با اشاره به اینکه طرح چراغ روشن از دی ۱۴۰۲ تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا شده است گفت: در این طرح که در سطح ۴ بخش شهرستان درمیان اجرا شد، هزار و ۳۰۰ وسیله نقلیه از جمله موتور سیکلت، وانت بار‌ها و ماشین آلات کشاورزی به وسیله برچسب‌های شب رنگ آشکارسازی شدند.

او افزود: این طرح به منظور جلوگیری از حوادث جاده‌ای و افزایش ایمنی در جاده‌ها اجرا شده است.

فرجامی فرد همچنین از اخذ مجوز احداث پارکینگ ماشین‌های سنگین در شهر اسدیه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان اجرا می‌شود