Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان البرز گفت: تاکنون ۱۲هزار ماسک تولید شده در کارگاه های ستاد به صورت رایگان در مناطق محروم توزیع شده است و این روند در ایام تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

محمد پور سلیمانی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان البرز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان البرز به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: تا کنون دو کارگاه تولید ماسک با ظریف تولید روزانه ۷ هزار عدد ماسک با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) البرز ایجاد و تاکنون ۱۲هزار ماسک محصول این دو کارگاه نیز به صورت رایگان در مناطق محروم توزیع شده است و این روند در ایام تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام البرز با همکاری گروه‌های جهادی و نیروی مقاومت بسیج اقدام به محلول پاشی ۱۶۰ هزار لیتر مواد ضد عفوفی کننده در معابر و مکان‌های عمومی، برخی پمپ بنزین ها، ادارات پر تردد از جمله ثبت اسناد و املاک و... کرده است.

پور سلیمانی در پایان گفت: ۹۰ هزار پک بهداشتی شامل ۲۰ عدد ماسک، ژل ضد عفونی دست و مایع ضد عفونی کننده سطوح توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بین خانواده‌های کم بضاعت در سطح کشور توزیع شده که از این مقدار ۸۵۰ پک به استان البرز اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مناطق محروم استان البرز امام تعطیلات نوروز ستاد اجرایی فرمان امام استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌ها را برآورد کنند

 محمد کرمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد، بیان کرد: باران؛ رحمت الهی است که باید قدردان این نعمت خداوند باشیم؛ اما مشکلاتی نیز در حوزه زیرساختی وجود دارد که ما را در بهره‌گیری از این نعمت دچار مشکل می‌کند که باید با مدیریت درست برطرف شود.
 
 وی تأکید کرد: باتوجه‌به طغیان رودخانه‌ها، آب گرفتی معابر، سرریزشدن هوتک‌ها و افزایش جریان و سرعت آب مردم از نزدیک‌شدن به این مناطق بپرهیزند.
 
 کرمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه شمال استان شاهد بارندگی بودیم که سعی داریم آب‌های سطحی را به چاه نیمه‌ها منتقل کنیم.
 
 استاندار تصریح کرد: گروه مجهزهای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌صورت مستمر برای بازگشایی جاده‌های اصلی تلاش می‌کنند.
 
 وی ادامه داد: راه‌های ارتباطی روستایی دلگان، ایرانشهر، نیک‌شهر و بنت به‌صورت جدی آسیب‌دیده که راهداران مشغول بازگشایی این راه‌ها هستند.
 
 کرمی اظهار کرد: گروه مجهزهای آبرسانی با پیگیری مسئولان وزارت نیرو مشغول به فعالیت هستند همچنین مناطقی نیاز به توزیع آب‌معدنی داشته و مناطقی دیگر بسته به موقعیت مکانی‌شان با آبرسانی سیار مشکلشان برطرف می‌شود که این امر در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شد.
 
 وی اذعان کرد: در سیل اخیر منازلی دچار آب‌گرفتگی شد؛ لذا اکیپ‌های خدمات‌رسانی باید در سریع‌ترین زمان ممکن امکانات لازم از جمله پتو، موکت و لوازم‌خانگی را در اختیار مردم قرار دهند.
 
 استاندار ادامه داد: باید اکیپ‌های خدمات‌رسان و فرمانداران در هر منطقه نیازمندی‌ها را احصا تا در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات به مردم ارائه شود.
 
 کرمی خاطرنشان کرد: همه اکیپ‌های بهداشتی باید در روستاها و مناطق درگیر سیل حضور داشته باشند تا از بیماری‌های احتمالی جلوگیری شود.
 
 وی تصریح کرد: خواهشمندیم باتوجه‌به پر آب‌شدن رودخانه‌ها، آب گرفتی معابر، سرریزشدن هوتک‌ها و افزایش جریان و سرعت آب مردم از نزدیک‌شدن به این مناطق بپرهیزند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • دستگاه‌های اجرایی خسارات سیلاب به زیرساخت‌ها را برآورد کنند