Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:49:52 GMT

کنترل ورودی‌های فارس/ پذیرای میهمان نوروزی نیسیم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۴۰۶۴

کنترل ورودی‌های فارس/ پذیرای میهمان نوروزی نیسیم

ایسنا/فارس جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به استقرار اکیپهایی برای کنترل خودروهای ورودی به این استان، تاکید کرد از هموطنان درخواست کرد که این ایام در خانه مانده و از سفر پرهیز کنند.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده پنجشنبه ۲۹ اسفند با بیان اینکه خودروهایی که قصد آمدن به فارس را دارند در کلیه ورودی‌ها توسط عوامل امدادی و خدماتی بهداشتی بررسی می‌شود، گفت: هیچ مکانی برای اسکان مسافران نوروزی در فارس فراهم نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، ملک‌زاده گفت: پلیس سال نو را با در نظر گرفتن شرایط حساس کنونی جامعه و شیوع بیماری کرونا با شعار «سلامت خانواده-امنیت جامعه » شروع می کند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های جامعه پزشکی و سایر یگان های امدادی و خدماتی استان در خصوص پیشگیری و مهار بیماری کرونا، گفت: امیدواریم با همکاری و مشارکت خوب مردم بتوانیم  این مشکل را هم برطرف کنیم و به یک وضعیت مطلوب برسیم.

ملک‌زاده افزود: پلیس فارس برای ارتقاء احساس امنیت با توجه به شرایط موجود، اقدام به تقویت و افزایش گشت های انتظامی، پیشگیری و ترافیکی کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز یک هزار واحد گشت با رویکرد پیشگیری از جرم به کارگیری شده است، گفت: در ۴۸ ساعت گذشته با برنامه ریزی و تمهیدات انجام شده، ۳۵ درصد کل جرایم و ۷۰ درصد از تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: درحال حاضر امنیت مطلوبی در فارس برقرار است و از شهروندان درخواست داریم پلیس را همکاری کنند و به مقررات پایبند باشند.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه در ورودی همه شهرهای منتهی به استان فارس نیروی انتظامی در کنار دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و سایر دستگاه ها قرار دارند و خودروها را کنترل می کنند، بیان کرد: هیچ مکانی برای اسکان مسافران نوروزی در فارس فراهم نشده است.

وی با بیان اینکه برابر بررسی صورت گرفته در هتل‌های استان فارس تنها ۶۰ نفر مسافر اسکان دارند که قبل از شیوع بیماری کرونا در آنجا اسکان داشته‌اند، تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته فقط یک نفر مسافر در یکی از هتل‌ها اسکان داشته که وی پزشک بوده و برای ارائه خدمات در بیمارستان‌ها وارد استان شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از هموطنان خواست از هرگونه سفر غیرضروری به فارس خودداری کنند و در صورت الزام به مسافرت، با خادمان خود در تیم های امدادی مستقر در ورودی شهرها همکاری لازم داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان فارس ملک زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگین زاگرس، پذیرای مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،دریاچه زریبار نیز یکی از منحصر به فردترین دریاچه‌های آب شیرین در تعطیلات نوروز امسال میزبان گردشگران و مسافران است.
این دریاچه در سه کیلومتری شمال غربی شهر مریوان در نقطه صفر مرزی استان کردستان قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۲۰ میهمان نوروزی از خدمات اسکان دانشگاه آزاد دزفول
  • استفاده از دوربین‌های حرارتی جان چند مسافر نوروزی در شیراز را نجات داد
  • مراکز درمانی همدان پذیرای بیش از ۸۳ هزار نفر
  • سیاه‌ چادر‌های عشایری همدان پذیرای مسافران نوروز ۱۴۰۳
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • تنگ ماغر بهمئی پذیرای هزاران گردشگر نوروزی
  • نگین زاگرس، پذیرای مسافران نوروزی
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • پذیرش بیش از ۹۱۸ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش/استان فارس؛ بیشترین اسکان نوروزی فرهنگیان
  • پذیرش بیش از۹۱۸ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش/استان فارس بیشترین اسکان نوروزی فرهنگیان