Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@19:56:18 GMT

تعطیلی بازارهای مازندران در نوروز 99

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۴۲۸۷

تعطیلی بازارهای مازندران در نوروز 99

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: به‌منظور جلوگیری از خطرات شیوع ویروس کرونا مقرر شد بازار مازندران در تعطیلات نوروزی 99 تعطیل باشد.

حسین قوانلو امروز درباره وضعیت بازارهای مازندران در تعطیلات نوروز ۹۹ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: به‌منظور  جلوگیری از خطرات شیوع  ویروس کرونا مقرر شد بازار مازندران در این ایام تعطیل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای اصلی برای جلوگیری از شیوع این ویروس تعطیلی بازار و واحدهای غیرضروری است، افزود: این تصمیم در سراسر استان اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه مردم نگران تامین کالاهای اساسی خود نباشند، تصریح کرد: باتوجه به اینکه در روزهای قبل مردم موفق به تهیه مایحتاج خود در تعطیلات نوروزی نشدند در این زمینه مقرر شد واحدهایی که با قوت روزانه مردم سروکار دارند طی ایام تعطیلات نوروزی دایر باشند.

قوانلو در پایان خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی واحدهای خبازی، میوه فروشی‌، قصابی، واحدهای صنفی فروش مرغ و تخم مرغ و فروشندگان لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده با رعایت مسائل بهداشتی در این مدت به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازند و مردم نگران نباشند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: تعطیلات نوروز 99 بازار رئیس سازمان صنعت قوانلو مازندران تعطیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید