Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ هجری شمسی و عید باستانی نوروز، پیام تبریکی را خطاب به خانواده بزرگ ثبتی کشور صادر کرد. تاریخ انتشار: 15:38 - 29 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۷۴۴۳

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، ذبیح الله خدائیان معاون رئیس قوه قضائیه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ هجری شمسی و عید باستانی نوروز، پیام تبریکی را خطاب به خانواده بزرگ ثبتی کشور صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام تبریک بدین شرح است:

حلول سال نو، موسم رویش و شکفتن خوبی‌ها و زیبایی‌ها که نشانه قدرت بی کران خداوند سبحان می‌باشد را به تمامی ملت بزرگ ایران، مجموعه دستگاه قضایی کشور، خانواده بزرگ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعم از معاونین، مدیران کل، رؤسای ادارات، کلیه همکاران عزیز، جامعه سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و به خصوص به خانواده‌های معظم شهدای گرانقدر کشور عزیزمان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه ایزد منان برای یکایک شما عزیزان مسئلت می‌نمایم.

سالی که گذشت مملو از آزمون‌های الهی بود که با لطف و عنایت خاص پروردگار متعال، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، تحمل و همراهی ملت بزرگ ایران، مجاهدت فرزندان غیور کشور به ویژه سرداران، سربازان، پزشکان، پرستاران، امدادگران و کارگران با وجود همه فراز و نشیب‌ها سپری شد و بی شک خاطره ماندگار این مجاهدت‌ها علی الخصوص از جان گذشتگی سردار قلب‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اذهان ملت ایران زنده و پابرجا خواهد ماند.

این جانب ضمن ارج نهادن به زحمات بی دریغ همه همکاران عزیز، از درگاه الهی طلب می‌کنم که طبیعت وجود ما را همزمان با تحول طبیعت، به نیکوترین و بهترین طبیعت‌ها در مسیر بالندگی و شکوفایی و خدمت به مردم رهنمون نماید و کشور ما را از جمیع بلایا و گرفتاری‌ها محفوظ بدارد.

بیشتر بخوانید:

پیام تبریک فرمانده ناجا به مناسبت فرا رسیدن سال نو

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس سازمان ثبت اسناد خدائیان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مناسبت فرا رسیدن پیام تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد،در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان توانمند و قدرتمند نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از مظاهر متعالی اقتدار جامعه اسلامی می‌باشد که همواره در عرصه‌های مختلف مجاهدت و جانفشانی با هوشیاری و تواضع و رشادت به ایثارگری پرداخته است.
چنانچه نیک بنگریم، در خواهیم یافت چه در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی، ارتشِ این سرزمینِ همیشه سربلند، هماره با مردم، انقلاب و رهبری آن همراهی و جانفشانی بی نظیر داشته و دارد. به نحوی که به جرات می‌توان ارتش را یکی از ارکان اساسی در ایجاد، توسعه و تعمیق امنیت همه جانبه در ایران اسلامی دانست.
جا دارد این روز که به ابتکار هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالى علیه) به نام ارتش نامگذاری شده است را به همه نیرو‌های ارتش به ویژه ارتشیان پرافتخار و جان برکف قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب تبریک عرض نموده و ضمن ادای احترام به شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت، جلال و عظمت ارتشیان دلاور را از خداوند منان خواستارم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش