Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پرداخت نشدن بسته حمایتی کرونا به بسیاری از واجدان شرایط اظهار کرد: هیچ اعتباری به بانک اطلاعاتی وزارت کار و رفاه اجتماعی وجود ندارد بنابراین باید سامانه ای در نظر گرفت شود تا اعتراض مردم در آن ثبت شود یا سطح پوشش را به نحوی در نظر بگیرند تا افرادی واجد شرایط واقعا یارانه خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:در جلسه مجازی بعدی مجلس قطعا به موضوع عدم تخصیص بسته حمایتی کرونا به اشخاص مستضعف خواهیم پرداخت.

حاجی دلیگانی بیان کرد:بسیاری  از مردم با بنده تماس گرفته و یا پیامک زده اند که با وجود واجد شرایط بودن یارانه معیشتی به حسابشان واریز نشده است.

نماینده مردم شاهین شهر افزود:دولت اگر می‌خواهد مردم در خانه بمانند باید یارانه معیشتی آنها را به درستی پرداخت کند چرا که برخی افراد که شغل و درآمد ثابت و خاصی ندارند شدیدا در تنگنای مالی قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس یارانه معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست در مورد تحقیق و تفحص وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی به قوه قضائیه با ۱۶۷ رأی موافق از مجموع ۲۱۷ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.   علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی در جریان قرائت این گزارش در صحن علنی گفت: سازمان حفظ نباتات به طور مستقیم و غیرمستقیم با ایمنی غذایی و سلامت مردم و ایجاد بیماری‌های مردم اعم از جهش ژنتیکی، نقص جنین، مشکلات تنفسی ارتباط داشته و عوارض سموم شیمیایی و به تبع آن عوارض زیست محیطی و جانوری از اهمیت زیادی برخوردار است.   وی با اشاره به ضرورت اصلاح قانون حفظ نباتات در صحن مجلس گفت: قطعاً بدون این تغییرات و تحول اساسی استمرار وضعیت گذشته و فعلی بر وخامت بیشتر به ویژه در افزایش امراض انسانی و به تبع آن افزایش هزینه‌های درمانی جامعه قطعی خواهد بود.   این نماینده مردم در مجلس یازدهم در خاتمه مستنداً بر اساس ماده ۲۱۴ آیین‌نامه داخلی مجلس به منظور رسیدگی به تخلفات احرازی گزارش برای رسیدگی به قوه قضائیه و مرجع رسیدگی به تخلفات اداری ارسال گردد.

دیگر خبرها

  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی