Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از انتصاب سرپرست یکی از مدیریت های ستادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری مهدی خلیلی تیرتاشی اظهار کرد: با موافقت عزیز اله شهیدی فر رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران و طی ابلاغی از سوی حسین نگهدار معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، جعفر نشایی مقدم به عنوان سرپرست مدیریت امور سرمایه گذاری معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب و مشغول به کار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: در این حکم آمده است: "با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی، به پیشنهاد اینجانب و موافقت ریاست محترم سازمان به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست مدیریت امور سرمایه گذاری سازمان منصوب  می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و رعایت منشور اخلاقی دولت محترم تدبیر و امید و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها با هماهنگی معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان در راستای برنامه ریزی مطلوب در چارچوب سیاست های ابلاغی وزارت متبوع، برابر قوانین و مقررات اداری و دستورالعمل های مربوطه گام های موثری به منظور اعتلای بخش کشاورزی بردارید.

از خداوند متعال توفیق شما را در انجام امور خطیر و حساس محوله مسألت دارم ."

لازم به ذکر است نشایی مقدم جایگزین عارف جعفری شد که پس از سی سال خدمت صادقانه، به افتخار بازنشستگی نائل شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتصاب یک مدیر در سازمان جهاد کشاورزی مازندران سازمان جهاد کشاورزی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه

نادر نورایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام  و گفت : خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

‌رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع محتلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید