Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@14:38:30 GMT

۲۵ گروه جهادی ضدعفونی شهرستان شوش را انجام می‌دهند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۵۲۲۷

۲۵ گروه جهادی ضدعفونی شهرستان شوش را انجام می‌دهند

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیج سازندگی در این روزها که مساله کرونا مطرح شده به کمک دستگاه‌های متولی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا آمده‌اند.
وی ادامه داد: گروه‌های جهادی در تمام شهرستان به طور کامل فعال شده‌اند و نسبت به ضدعفونی معابر عمومی به طور مداوم و برنامه‌ریزی شده اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد ایمانی اظهارداشت: ۳۰۰ نفر از جهادگران وارد میدان شده‎‌اند و برای ضد عفونی و گندزدایی معابر شهر و روستا به صورت شبانه اقدام می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش افزود: به منظور جلوگیری از هرگونه حساسیت و آسیب احتمالی به مردم، عملیات سمپاشی، گندزدایی و ضدعفونی معابر به صورت شبانه انجام می‌شود تا میزان آسیب پذیری آن نیز به حداقل ممکن برسد.

وی گفت: جهادگران سلامت شوش پنج هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده را به همراه ۴۰ دستگاه سمپاشی برای مقابله با کرونا در معابر شوش به کار گرفتند.

تاکنون آزمایش کرونای ۹ نفر از شهرستان شوش مثبت شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ویروس شهرستان شوش جهادی ضدعفونی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، گفت: گروه جهادی ۱۵۰ نفری بسیج سازندگی خراسان شمالی با حضور ۱۰ روزه در شهرستان محروم راز و جرگلان در حال خدمت رسانی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ سردار اسماعیل فرجی امرز در  نشست فعالان بسیج سازندگی خراسان شمالی از حضور گروه جهادی 150 نفره در شهرستان راز و جرگلان خبر داد و اظهار داشت: گروه‌های جهادی، گروه‌های مردمی هستند و می توانند در توسعه استان نقش آفرین باشند. 

وی افزود: بسیج سازندگی در محرومیت زدایی، در حوزه‌های سلامت، فرهنگی و اجتماعی، امنیتی، راه سازی، آبرسانی و کشاورزی و سایر حوزه‌ها بسیار موثر است.

فرمانده سپا استان از وجود 2044 گروه جهادی ثبت شده در استان خبر داد.

محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار داشت: مشارکت گروه‌های جهادی در پیشبرد پروژه‌های بهداشتی، آموزشی، عمرانی، آبرسانی٬ راه  موثر و مشکلات دست و پاگیر قوانین واگذاری به  پیمانکاری را ندارد و هزینه‌های خدمات را نیز کاهش داده و مقرون به صرفه است.

وی گفت: از گروه های جهادی که مردمی هستند، در تامین ماشین‌آلات و تامین مکانی برای استقرار آنها حمایت می‌کنیم  و  در سال موسوم به جهش تولید با مشارکت مردمی انتظار داریم بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس به صورت ویژه منشا خدمت باشد. 

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی امکان پذیر است
  • فعالیت گروه جهادی مدافعین حرم استان مازندران در شهرستان قصرقند
  • حضور گروه های جهادی در مناطق کم برخوردار استان کرمان