Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@01:56:30 GMT

۱۰ هزار ماسک به صورت رایگان بین مردم توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۵۲۳۰

۱۰ هزار ماسک به صورت رایگان بین مردم توزیع می شود

در مراسمی با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و حجت الاسلام عزیزی واحد تولیدی ماسک در مسجد النبی (ص) هانیوان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام حجت الاسلام «مرتضی عزیزی» در حاشیه افتتاح واحد تولیدی ماسک در مسجد النبی(ص) محله هانیوان شهر ایلام، اظهار کرد: با همکاری سازمان بسیج مستضعفین استان ایلام 3 کارگاه تولیدی برای تولید ماسک مورد نیاز مردم در شهر ایلام راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه کار تامین پارچه مورد نیاز این کارگاه های تولیدی از محل نیت واقفین با نیت درمان، خیرین و نیکوکاران با همت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تامین شده است، ابراز کرد: در هر کدام از این کارگاه ها با تفاهم نامه ای که با سازمان بسیج مستضعفین منعقد شده است روزانه 2 هزار ماسک در هر کدام از این کارگاه ها و در مجموع 6 هزار ماسک تولید می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با بیان اینکه از تولیدات این کارگاه ها تعداد 10 هزار ماسک به صورت رایگان بین مردم توزیع و مابقی تولیدات نیز در اختیار  مراجع ذی ربط از جمله  بسیج مستضعفین، سپاه و دانشگاه علوم پزشکی استان برای توزیع قرار خواهد گرفت، افزود:  این سه کارگاه با همکاری بسیج مستضعفین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و اوقاف و امور خیریه استان ایلام راه اندازی شده است.

 

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه این کارگاه ها در مسجد النبی(ص) هانیوان، کانون فرهنگی سپاه  و مسجد امام خمینی(ره) محله بانبرز راه اندازی شده است، یادآور شد: پارچه های مصرفی در تولید این نوع ماسک ها با نظارت سازمان غذا و داروی استان تهیه شده است.

 

وی  با بیان اینکه کمیته مبارزه با کرونا و پدافند غیرعامل اوقاف و امور خیریه استان ایلام تشکیل شده است، یادآور شد: اوقاف و امور خیریه استان ایلام آماده هر گونه همکاری با ستاد مبارزه با کرونا در استان است و بر این اساس نیز از تمام ظرفیت ها با همکاری سایر نهادها و دستگاه های اجرایی استان در راستای تامین نیاز مردم به ماسک استفاده خواهد کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام ابراز کرد: کار توزیع این تعداد ماسک به زودی در سطح استان به منظور تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم از طریق نهادها و دستگاه های مرتبط  آغاز می شود.

 

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماسک کرونا سازمان اوقاف و امور خیریه ایلام اوقاف و امور خیریه استان ایلام بسیج مستضعفین کارگاه ها هزار ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است

حمید مظفری نژاد گفت: کارگاه تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند این منطقه به عنوان یکی از ۱۰ کارگاه موجود در ۳۷ منطقه نفتی کشور، از سال ۱۴۰۰ به همت واحد سامانه هوشمند سوخت و مهندسی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به رفع نقص از هزار و ۸۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و پین پد منطقه سبزوار در سال گذشته گفت: در این چهارچوب هزار و ۵۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و ۳۰۰ پین پد با همت متخصصان سامانه در این کارگاه رفع نقص شده و در مدار توزیع سوخت قرار گرفته است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • فیلم| ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی از امروز
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • تاثیر بی‌نظیر ماسک آب برنج در جوانی و شادابی پوست
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است