Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عیادت رئیس فعلی از رئیس سابق دانشگاه علوم‌پزشکی بابل.          
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: دکتر سیدفرزاد جلالی، رییس و اعضای هیات‌رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، امروز در عیادت از دکتر ربیعی رئیس سابق دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، ضمن پیگیری وضعیت درمان وی، از زحمات و تلاش کادر درمان در بیمارستان شهیدیحیی‌نژاد قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

         
گفتنی است: دکتر ربیعی به دلیل ابتلا به کرونا در این بیمارستان بستری هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عیادت رئیس فعلی از رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی بابل دانشگاه علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته فرزندآوری در قم نیم درصد افزایش یافته‌است

مهدی مصری روز دوشنبه در جلسه جوانی جمعیت،گفت: قطعا یکی از دلایل این رشد جمعیت، برگرفته از اقدامات صورت گرفته توسط تیم‌های بهداشت و درمان در استان است که باید همواره گسترش یابد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اهمیت فعالیت بر موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری، افزود: باید در این راستا با تمام توان برنامه‌ریزی کرد و اقدامات لازم انجام شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به اقدامات صورت گرفته در این راستا اشاره و بیان کرد: میز خدمت ارائه مشاوره فرزندآوری در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت به‌صورت مستمر و هر هفته در خدمت نمازگزاران نماز جمعه می‌باشد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در راستای جوانی جمعیت، کارشناسان مامایی و مراقبین سلامت در ایام نیمه شعبان با حضور شبانه‌روزی در مسجد جمکران اقدام به ارائه مشاوره فرزندآوری و باروری سالم می‌نمایند.

به گفته مصری، ۱۷ تیم مشاوره با استقرار در شبستان‌ها و صحن‌های مسجد جمکران در قالب پویش نوسرباز در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت مشاوره لازم را به مراجعه‌کنندگان ارائه نمودند.

پویش نوسرباز از اربعین سال گذشته آغاز شد و در اعیاد نیمه شعبان به‌صورت شبانه روزی در مسجد جمکران انجام می‌شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینه اقدامات انجام گرفته در راستای جوانی جمعیت دانشگاه برتر در سطح کشور شناخته و مورد تجلیل قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی و لیزر در اردبیل
  • تولد نوزادان در قم افزایش یافت
  • سال گذشته فرزندآوری در قم نیم درصد افزایش یافته‌است
  • جوان یزدی ناجی بیماران نیازمند عضو شد