Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@13:18:24 GMT

ضرورت تغییر در سبک زندگی با وجود کرونا ویروس

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۵۳۲۹

ضرورت تغییر در سبک زندگی با وجود کرونا ویروس

بحرینی با بیان اینکه وجود کرونا ویروس عامل تغییر جدی در سبک زندگی امروزی ما شده است گفت: همه تلاش ما این است که خانه‌هایمان را به مکانی، شادتر و آرامش‌بخش‌تر تبدیل کنیم.

«حمید بحرینی» امروز (پنجشنبه ۲۹ اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به شهروندان آبادان و خرمشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه اکنون شهروندان در زمان قرنطینه خانگی به‌سر می‌برند مدیریت توسعه فرهنگی و هنری منطقه آزاد اروند بر آن شد تا برای گذراندن هر چه راحت‌تر، سرگرم کننده‌تر، شاداب‌تر و آموزشی‌تر در این ایام ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری را به صورت کاملاً مجازی طراحی و به مردم این منطقه ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند به فعالیت‌های در نظر گرفته شده در این طرح برای نوروز ۹۹ اشاره کرد و افزود: مجموعه برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام نوروز، قرار است از طریق صفحه اینستاگرام تحت عنوان «خانه» برگزار شود.

 

وی شعار و پیام مجموعه مدیریت فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند در این طرح را «به خانه آمدن و در خانه ماندن» عنوان کرد و یادآور شد: این برنامه‌ها در قالب پیام‌های آموزشی و مجموعه مسابقات در زمینه‌های ادبیات و هنر، همچون شعر، داستان، نقاشی، عکاسی و ... خواهد بود.

 

بحرینی ابراز کرد: همه تلاش ما این است که خانه‌هایمان را به مکانی، شادتر و آرامش‌بخش‌تر تبدیل و از این تهدید به فرصتی جهت با هم بودن در خانه و دور شدن از فضای استرس‌زای دنیای اطرافمان و همچنین رعایت این مسئولیت اجتماعی برای زیستن در ایرانی پاک، سالم و شاد است.

 

وی با بیان اینکه وجود بیماری کرونا ویروس باعث شده تا تغییری جدی در سبک زندگی کنونی خود داشته باشیم ابراز امیدواری کرد: شهروندان آبادان و خرمشهر در این طرح  همواره همراهمان باشند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس کرونا ویروس نوروز ۹۹ تغییر سبک زندگی منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تغییر سبد انرژی برای کاهش آلودگی هوای اصفهان

عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: تغییر سبد انرژی و حرکت به سمت استفاده بیشتر از انرژی‌های تجدیدپذیر مانند خورشیدی برای کاهش آلودگی هوای کلانشهر‌های کشور از جمله اصفهان ضروری است.

حسین احمدی‌کیا افزود: بیشترین مصرف در سبد انرژی در کشورمان در زمان حاضر مربوط به گاز طبیعی است درحالی‌که این سبد باید تغییر و تنوع پیدا کند و شدت مصرف انرژی کاهش یابد تا در مواقعی مانند سردی هوا یا خرابی تاسیسات گازرسانی با مشکل کمبود گاز و تبعات ناشی از آن مانند استفاده از مازوت مواجه نشویم.

این استاد گروه مکانیک دانشگاه اصفهان ادامه داد: بسیاری از ساختمان‌ها و صنایع فقط از سوخت گاز طبیعی استفاده می‌کنند و جایگزینی برای انرژی‌های دیگر ندارند بنابراین در صورت کمبود تامین گاز با مشکل جدی مواجه می‌شوند.

احمدی‌کیا با اشاره به ظرفیت انرژی‌های دیگر مانند خورشیدی، باد و هسته‌ای، افزود: استفاده از انرژی خورشیدی در مناطقی مانند اصفهان هنوز به مرحله مطلوبی نرسیده است درحالی‌که اگر این اتفاق افتاده بود، میزان وابستگی به نیروگاه‌ها کاهش می‌یافت.

او اضافه کرد: مصرف برق در فصل زمستان چندان بالا نیست بنابراین می‌توان با استفاده از انرژی خورشیدی و بهینه سازی مصرف گاز تا حدودی در سبد انرژی تعادل برقرار کرد.

احمدی‌کیا با اشاره به اینکه قوانین و مصوبات لازم در این زمینه در کشور وجود دارد، تاکید کرد: همه راهکار‌ها مشخص است، اما با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اجرایی خواهد شد.

او با بیان اینکه در زمان حاضر گاز طبیعی حدود ۷۵ درصد از سبد انرژی کشورمان را تشکیل می‌دهد، گفت: این سبد در اغلب کشور‌های دیگر متنوع است و در مواقع ضروری به راحتی می‌توانند مصرف انرژی را به مدل دیگری تغییر دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • سبزبانان و پاکبانان قشم صاحب خانه می‌شوند
  • ضرورت مدیریت اضطراب کنکور در روز‌های منتهی به آزمون سراسری
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • عکس‌هایی از زندگی پس از جنگ در سوریه روی دیوار رفت
  • تجهیز ۱۰ سالن و آماده‌سازی ۳ هزار صندلی تئاتر در فرهنگسرا‌ها
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • ضرورت تغییر سبد انرژی برای کاهش آلودگی هوای اصفهان
  • کاهش هزینه‌های تولید درشرایط تحریم از سیاست‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد اروند می‌باشد