Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از کشف ۲ هزار و ۱۹۶لیتر محلول الکلی و ۵ هزار و ۶۵۰ ژل ضدعفونی کننده در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه اطلاع‌‏رسانی پلیس، سرهنگ نادر مرادی  معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با بیان این خبر اظهار داشت: روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری منزل مسکونی‌اش در حوالی خیابان شهید بهشتی مقادیر زیادی مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی جمع آوری کرده است بررسی موضوع در دستور تیمی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت خبر داشت، ادامه دا: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی برای دستگیری متهم و بازرسی از آن محل به نشانی اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با دستگیری فرد محتکر از انبار منزلش ۲ هزار و ۱۹۶ لیتر محلول الکلی و ۵ هزار و ۶۵۰ عدد ژل ضدعفونی کننده کشف شد، افزود: کلیه اموال کشف شده به نماینده سازمان غذا و دارو تحویل داده شد.

سرهنگ مرادی در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده حدود ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تحقیقات اولیه و اعتراف به جرم ارتکابی به دادسرای جرایم پزشکی و دارویی معرفی شد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت کشف پلیس محلول الکلی نظارت بر اماکن ضدعفونی کننده پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو GWM Haval H6 مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو GWM Havel H6 مدل 2024 دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، نظارت بر نقاط کور و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو GWM Haval H6 مدل ۲۰۲۴ در دو مدل با پیشرانه‌های مختلف عرضه خواهد شد؛ مدل‌های بنزینی از یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کند که ۱۵۰ کیلووات قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه همراه است، مدل‌های هیبریدی نیز دارای یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر است که ۱۱۰ کیلووات قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و با یک موتور الکتریکی همراه است که ۱۳۰ کیلووات قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌دهد، هر دو مدل خودرو به صورت دیفرانسل جلو عرضه می‌شوند.

نسخه بنزینی خودرو GWM Haval H6 مدل ۲۰۲۴ از ۷.۴ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت بهره می‌برد، در حالی که نسخه‌های هیبریدی ۵.۲ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند؛ همه مدل‌های این خودرو با سوخت معمولی بدون سرب RON 91 کار می‌کنند و ظرفیت مخزن سوخت آن‌ها ۶۱ لیتر است؛ طول و عرض خودروی یادشده به ترتیب ۴۶۵۳ و ۱۸۸۶ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۷۲۴ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۷۳۸ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو ۶۰۰ لیتر است، البته زمانی که صندلی‌های عقب تا می‏‌شود ظرفیت آن به ۱۴۸۵ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودرو GWM Havel H6 مدل ۲۰۲۴ دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده و دوچرخه‌سوار، نظارت بر نقاط کور، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، نظارت بر فشار باد لاستیک، دوربین دنده عقب و چهار سنسور پارک عقب است، از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو اتوماتیک LED، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی و سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو اشاره کرد.

کد خبر 745638

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار تتر رمز ارز از داوطلبان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • خودرو GWM Haval H6 مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها