Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممکن است دمبله بازیکنی باشد که در قرارداد مارتینز گنجانده می شود. 

طرفداری- همانطور که پیش از این در طرفداری خواندید، بارسلونا می خواهد لائوتارو مارتینز را به خدمت بگیرد و قصد دارد که برای نهایی کردن این انتقال، یک پیشنهاد شامل بازیکن به نراتزوری ارسال کند.

به گزارش موندو دپورتیوو، پیش از این از بازیکنانی مانند راکیتیچ ویدال، آرتور و سمدو برای گنجانده شدن در پیشنهاد بارسلونا، نام برده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا از اسپانیا خبر رسیده که عثمان دمبله هم از جمله بازیکنانی است که کونته بی تمایل به داشتنش در ترکيب اینتر نیست. به علاوه با احتساب اینکه بارسلونا به دنبال بازگرداندن نيمار است و می خواهد این بازیکن را همراه با مارتینز وببصورت یکجا در نیوکمپ ببیند، احتمال خروج عثمان دمبله به هیچ عنوان کم نیست. دمبله در این فصل هم به مانند فصل های گذشته حضور در بارسلونا، دچار مصدومیت شده و نتوانسته کمکی برای تیمش باشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ گل تماشایی شماره ۱۰‌های لالیگا + فیلم

صفحه رسمی لالیگا به مناسبت ۱۰ میلیونی شدن مخاطبانش در یوتیوب ۱۰۰ گل به‌یادماندنی بازیکنانی را که با شماره ۱۰ در لالیگا درخشیده‌اند را معرفی کرد.

در این لیست بازیکنانی همچون رونالدو، مسی، رونالدینیو، فیگو ، ژاوی، مودریچ، راکیتیچ، اوزیل و ... قرار دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ گل تماشایی شماره ۱۰‌های لالیگا + فیلم
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • توهین به دمبله و تشویق ام باپه توسط هواداران بارسلونا / فیلم
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • ادعای رئیس بایرن: ژابی آلونسو به ما نه نگفته!
  • پاکو خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور؛ ادعای یک خبرگزاری
  • احتمال رویایی برای اینتر: میلان را ببر و قهرمان شو
  • ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به پیشنهاد میانجی‌گران