Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا سبزعلی رئیس اداره خدمات عمومی آستان قدس رضوی با اشاره به گل آرایی حرم امام رضا(ع) با بیش از ۱۰۰هزار بوته گل طبیعی، گفت: اداره خدمات عمومی آستان قدس رضوی برای گل‌آرایی حرم مطهر رضوی از ۵ ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.   او ادامه داد: با تاکید تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر گل‌آرایی متفاوت و زیبا برای ایام نوروز ۹۹، این اداره جلسات متعددی با کارشناسان و متخصصان به منظور تامین نیاز‌های اولیه برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رئیس اداره خدمات عمومی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ هزار بوته گل طبیعی برای گل‌آرایی حرم مطهر رضوی پیش بینی شده، ولی با توجه به شرایط بحرانی، ۱۰۰ هزار بوته گل طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: اکنون ایوان ولی عصر (عج) و حوض‌های صحن جامع رضوی مزین به گل‌های طبیعی شده است.

سبزعلی افزود: محیط و طاق نما‌های صحن انقلاب اسلامی و صحن آزادی به گل‌های طبیعی مزین شده و علاوه بر این، برای نخستین بار سازه‌های گل‌آرایی را سفارش داده و برای نصب به حرم مطهر رضوی منتقل کردیم که در حال حاضر یک نمونه در ورودی پارکینگ خدام نصب شده است.

او ادامه داد: متاسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، طرح گل‌آرایی حرم مطهر رضوی محدود شده از همین رو پس از گذراندن دوران شیوع ویروس کرونا، در اعیاد پیش رو طرح گل‌آرایی به صورت کامل اجرا خواهد شد.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی گل آرایی آستان قدس رضوی آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی گل آرایی حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی

یک قرآن نفیس ویژه فلسطین که در حمایت از مردم غزه به چاپ رسیده است به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی به کشور مالزی اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، امیر مهدی حکیمی، مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری، مسعود فرزانه، مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات و جعفر مروارید، معاون طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به دعوت بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» به کشور مالزی سفر کردند.

هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی که سال گذشته صورت گرفت، در راستای پیگیری تفاهمات صورت گرفته در زمینه تبادل تجربیات مشترک، چاپ قرآن، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین به کشور مالزی سفر کردند.

این هیئت اعزامی، ضمن حضور در بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» از نزدیک با فعالیت‌های مختلف و دستاوردهای قرآنی این مجموعه آشنا شدند. 

در این بازدید هیئت اعزامی آستان قدس رضوی با پروفسورعبداللطیف، و رئیس بنیاد رستو دیدار و گفت وگو کردند و قرآن ویژه مردم فلسطین که به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود