Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:35:38 GMT

دیجی‌کالا ۲۰۰۰ نیروی جدید استخدام می کند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۵۷۲۸

دیجی‌کالا ۲۰۰۰ نیروی جدید استخدام می کند

شرکت دیجی کالا اعلام کرد که برای پاسخ به نیاز مردم در دوران کرونا به استخدام ۲۰۰۰ نیروی جدید نیاز دارد. ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ بازار اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت دیجی کالا در بیانیه مطبوعاتی آخر اسفند 98 خود اعلام کرد: 
دیجی‌کالا برای خدمت‌رسانی و پاسخ به افزایش تقاضای میلیون‌ها کاربر خود در سراسر کشور در شرایط شیوع ویروس کرونا، در فاز اول به 2‌هزار همکار جدید در بخش انبارداری، لجستیک و ارسال کالا نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایط سخت فعلی که خرید اینترنتی برای همه‌ی ما تبدیل به یک نیاز ضروری و عامل مهمی برای کاهش تردد و کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا شده، دیجی‌کالا تلاش کرده است با تمام توان خود در کنار مردم عزیز کشور بایستد و تلاش کند بخشی از راه حل باشد و این امر را مسئولیت اجتماعی مهم خود می‌داند.

باید توجه داشت، که پاسخ به این حجم از افزایش تقاضای جدید، که پیش‌بینی نشده بود و در شرایط عادی نیز وجود نداشته است، نیاز به زیرساخت‌های لجستیکی و فناورانه گسترده، انبارها، مراکز پردازش و عملیات متعدد و منابع انسانی آموزش‌دیده دارد که به هیچ وجه امکان ایجاد آن به طور یک شبه یا حتی چندهفته‌ای برای هیچ شرکتی در جهان میسر نیست و به همین دلیل بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری جهان مانند علی بابا، آمازون و اوکادو نیز با چالش‌های جدی در این روزها مواجه هستند.

در کنار مسئولیت مهم خدمت‌رسانی دیجی‌کالا در شرایط کنونی، مسئولیت مهم دیگری نیز وجود دارد و آن حفظ سلامت 5 هزار همکار فعلی دیجی‌کالاست که بخش عمده آن‌ها از بخش عملیات هستند. در راستای حفظ سلامت همکاران، شیفت‌ها و بازه‌های کاری را کوتاه‌تر و زمان های استراحت و مرخصی‌ها را بیشتر کرده‌ایم. همینطور رعایت و اجرای پروتکل‌های پیشگیری و بهداشتی هم تاثیر کاهشی بر میزان ظرفیت لجستیکی و عملیاتی و توان سرویس‌دهی دیجی‌کالا گذاشته و این امر منجر به محدودیت ثبت سفارش برای مشتریان شده است. از همه کاربران عزیز دیجی‌کالا، خواهش می‌کنیم تا در این مدت با ثبت سفارش‌های ضروری خود و صرف‌نظر از خریدهای معمولی در این بازه زمانی، امکان ارسال کالاهای ضروری را به تعداد بیشتری از هموطنان مهیا سازند.

برای جبران این کاهش ظرفیت، دست‌کم به 2000 نیروی جدید در بخش عملیات، تحویل و ارسال و کارگر انبار نیاز داریم. اولویت استخدام با داوطلبینی است که در شرایط رکود کسب‌وکارها، شغل خود را از دست داده‌اند و از نیروهای عملیاتی این شرکت‌ها دعوت می‌کنیم به دیجی‌کالا بپیوندند. شرایطی در نظر گرفته شده که این عزیزان پس از عبور از شرایط فعلی و عادی شدن شرایط سایر کسب‌وکارها بتوانند به شرکت‌های قبلی خود بازگردند.

همچنین برای قدردانی از این عزیزان که در شرایط فعلی به فداکاری و خدمت‌رسانی می پردازند علاوه بر حقوق و مزایای قانونی بسته‌های حمایتی ویژه در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از فرآیندهای مصاحبه و استخدام این لینک در دسترس است.

انتهای پیام/

R1011115/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دیجی کالا شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری

غلامعلی حیدری در نشست کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه‌های موقت عرضه مستقیم کالا‌های اساسی با قیمت ۱۵ درصد زیر قیمت بازار و نقش آنها در کنترل و کاهش تورم در استان گفت: راه‌اندازی این بازارچه‌ها در تمام ۴۳ شهر این استان در دستور کار قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پارسال با پیگیری‌های انجام شده بازارچه‌های موقت در ۲۴ شهر این استان دایر شد.

وی افزود: برپایی بازارچه‌های موقت، نمایشگاه‌ها و روز بازار‌ها در کاهش نرخ تورم استان نقش بسزایی داشته است و این سیاست به برای امسال نیز در دستور کار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار دارد.

حیدری گفت: با توجه به نقش بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا‌های اساسی در تامین کالا‌های مورد نیاز و همچنین رضایت مردم تلاش می‌شود این بازارچه‌ها از موقتی به دائمی تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید

بازارچه‌های دائمی باید در چهارمحال و بختیاری دایر شود

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با رصد بازار و ذخیره‌سازی مناسب کالا‌های مورد نیاز مردم تامین و هرگونه کمبودی در خصوص تامین کالا‌های اساسی در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین بر ضرورت نظارت کامل از سوی دستگاه‌های نظارتی با هدف پیشگیری از هرگونه احتکاری از سوی برخی افراد سودجو تاکید کرد.

حیدری بر ضرورت نظارت کافی و لازم بر داروخانه‌ها و رفع هرگونه کمبود در خصوص دارو‌های مصرفی و مورد نیاز، تامین قطعات یدکی و همچنین لاستیک خودرو و بنگاه‌های املاک و مسکن در استان تاکید کرد.

وی گفت: فرمانداران و اعضای کمیسیون اقتصادی نسبت به برقراری نمایشگاه‌های فصلی اهتمام ورزند و تولیدات خانگی را در این بازار‌ها با قیمت مناسب به دست مردم برسانند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خرید و فروش مسکن نهضت ملی در بنگاه‌های املاک خلاف قانون است و باید با نظارت از این اقدام پیشگیری شود.
حیدری با تاکید بر نظارت کامل و لازم در خصوص تامین شکر مورد نیاز صنف و خانوار اضافه کرد: سازمان جهادکشاورزی امکانات لازم برای خرید گندم و همچنین تامین به موقع مطالبات کشاورزان و گندمکاران را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی