Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:26:34 GMT

انتصاب رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۲۵۸۲۰

انتصاب رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد رضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جلسه هماهنگی اقدامات ترافیکی، فرهنگی و عملیاتی پلیس راهور استان گفت: در حکمی، سرهنگ علی مولوی به عنوان رئیس جدید پلیس راهور مرکز استان اصفهان و سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی به عنوان رئیس اداره فنی و مهندسی ترافیک پلیس راهور استان منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ مولوی پیش از این رئیس اداره فنی و مهندسی ترافیک استان و سرهنگ چلمقانی رئیس پلیس راهور مرکز استان مشغول انجام وظیفه بودند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب سرهنگ مولوی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ فقره سرقت احشام در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان شیراز، رسیدگی به موضوع در دستورکارکارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ کاووس حبیبی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، در نهایت ۳ نفر از اعضای باند سارقان در شهرستان "فیروزآباد" شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی افزود: سارقان در بازجویی‌های علمی و پلیسی به ۱۵ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های فیروزآباد، کازرون، مرودشت، خفر، سعادت شهر و شیراز اعتراف کردند.
سرهنگ حبیبی به دامداران توصیه کرد؛ حتی الامکان محل نگهداری احشام را مجهز به دزدگیر و دوربین مدار بسته نموده و از نگهبان شب قابل اعتماد برای ایجاد امنیت بیشتر استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • دستگیری  باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • کشف جسد یک مرد در ساحل آستارا
  • بودجه کنترل ترافیک مازندران با حجم ترددها تناسب ندارد
  • هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور
  • کشف ۱۵ فقره سرقت احشام در فارس