Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: جمعی از روسای هیات‌های استانی فدراسیون دوومیدانی به ابطال نتیجه انتخابات فدراسیون دوومیدانی واکشن نشان دادند و این مهم را نشان از اهمیت منافع جمعی در ورزش اول المپیک به سایر موارد دانستند.
به گزارش خرداد،‌ متن کامل نامه سرگشاده جمعی از روسای هیات‌های استانی فدراسیون دوومیدانی به این شرح است: "تکرار مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی تصمیمی قاطع از سوی وزارت ورزش و جوانان بود که نشان داد عدالت و در نظر گرفتن منافع جمعی در ورزش اول المپیک به سایر موارد اولی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه اقلیت‌هایی که تاکید بر پافشاری در تامین منافع شخصی دارند در روزهای اخیر با توهین، قضاوت نادرست، دخالت در اموری که در چارچوب وظایف آنها نیست و تحریک برخی از ورزشکاران، مربیان و برخی تصمیم‌گیرندگان قصد ایجاد فضایی دارند که بیش از هر موضوع دیگری باعث شکاف و آسیب‌های عمقی و ماندگار در دوومیدانی ایران می‌شود.
رکب‌خورده، بی‌مسولیت، خائن، بی‌تفاوت و خودبین تنها گوشه‌ای از توهین‌هایی است که به روسای هیات‌های استانی در روزهای اخیر شده‌ است و افراد زحمت‌کش و با قدمتی که طی سال‌ها بدون هیچ دستمزد، جایگاه مشخص اداری و امکانات قابل توجهی دوومیدانی را در استان‌ها ترویج داده‌اند و بدون هیچ چشم ‌داشت و منفعتی شخصی حتی در مسائل اولیه حالا مورد تاخت اقلیتی قرار گرفته‌اند که بی عدالتی، منفعت‌طلبی شخصی و و تلاش در راستای زوال رشته مادر را به منحصه ظهور گذاشته‌اند. به واسطه سیاه و سفید کردن اتفاقات و افراد، برچسب زدن، سعی برای نشان دادن منافع شخصی به عنوان منافع ملی و ابزار قرار دادن افرادی زحمتکش و کم اطلاع که آگاهی کافی را ندارند در چه بازی توسط چه افرادی ورود پیدا کرده‌اند، حالا چهره‌ای ناخوشایند را به دوومیدانی ایران نسبت داده‌اند که وضعیت حقیقی بسیار متفاوت از پروپاگاندایی است که نشان داده می‌شود.
وزارت محترم ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که ارکان اصلی برگزاری و نظارت بر مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی بوده‌اند که با قدرت تمام و اسناد کافی تصمیم بر تکرار انتخابات گرفته‌اند اما اقلیت‌هایی با توهین و جانب‌داری علنی از کاندیدای خاص از واژه "عدالت" سخن می‌گویند و با تحریک ورزشکاران، مربیان و برخی تصمیم‌گیرندگان به دنبال به چالش کشیدن تصمیم نهادهای اجرایی و نظارتی هستند و ناباورانه شعار "همدلی و اتحاد" سر می‌دهند.هیچ اصل گرانبهایی همچون معنی واقعی "اتحاد" و "عدالت" در شرایط کنونی دادرس دوومیدانی ایران نخواهد بود و فارغ از انتخابات و مجمع اخیر "ترجیح منافع جمعی به منافع شخصی"، "عدالت به معنی واقعی"، "اتحاد به معنی واقعی با در نظر گرفتن اکثریت آرا" و "عدم دخالت در وظایف یکدیگر ” بزرگترین خدمات را به ورزش اول المپیک اعطا خواهد کرد.
متاسفانه ورود برخی افراد به اموری که کوچکترین ارتباط با مسولیت و وظیفه اصلی آنها ندارد، دفاع از کاندیدایی خاص با شعار عدالت و اتحاد، تحریک اهالی دوومیدانی به فحاشی، اعتراض و بی احترامی به صورت مکرر و اعتراض با شعار اتحاد، همدلی و عدالت آفت‌هایی است که متاسفانه ورزش مادر با آن روبه‌رو است و امیدواریم با درک معنی واقعی این واژگان و راه گذاشتن در مسیر حقیقی آن دوومیدانی ایران را به سرمنزل مقصود برساند و نباید اجازه داد دفاع پروپاگاندایی از منافع شخصی به اسم منافع ملی ریشه ورزش اول المپیک در ایران را بخشکاند.
با آرزوی صداقت، عدالت، احترام، از خود گذشتگی، تمرکز به اموری که وظیفه اصلی افراد است و اتحاد به معنی واقعی برای دوومیدانی ایران.
جمعی از روسای هیات‌های استانی دوومیدانی ایران." برچسب ها: انتخابات دوومیدانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: انتخابات دوومیدانی روسای هیات های استانی فدراسیون دوومیدانی دوومیدانی ایران ورزش اول المپیک منافع شخصی معنی واقعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند

نصرالله پریچهره پنجشنبه شب در مجمع عمومی و سالیانه هیأت انجمن‌های ورزشی استان کردستان اظهار داشت: فضای ورزش استان آرامش بسیار خوبی دارد که مایه توسعه این حوزه می‌شود.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی با اشاره به اهمیت حضور اسپانسر در هیأت‌های ورزشی بیان کرد: هیات‌ها باید مهارت جذب و نگهداری حامی مالی را کسب کنند و از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

وی بیان کرد: امیدواریم بزودی با تایید کمیسیون حقوق ورزشی مجلس، ۱۰۰ درصد هزینه‌های ورزشی بخش خصوصی شامل معافیت مالیاتی شود.

پریچهره از افزایش اعتبارات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در سال جاری خبر داد و گفت: آینده خوبی را برای این فدراسیون و هیات‌های زیرمجموعه آن پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رشته‌های نوپا در این فدراسیون آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند، افزود: استان کردستان نیز ظرفیت‌های خوبی دارد و خوشبختانه همدلی موجود در این حوزه کم‌نظیر و تاثیرگذار است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این مجمع گفت: بیشتر مشکلات ورزش استان بیشتر به بحث مالی و سپس به زیرساخت‌ها برمی‌گردد.

آمنه غلام‌ویسی با بیان اینکه در آیین‌نامه فدراسیون برای تامین اعتبار مالی هیات‌ها ۱۰ محل مشخص شده است بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان فقط یکی از این محل‌هاست و می‌طلبد از دیگر محل‌های اعتباری بهره گرفته شود.

وی اظهار کرد: اگرچه ما وظیفه داریم که خدمتگزار باشیم، اما اعتبارات پولی برای کمک به هیأت‌های ورزشی جوابگو نیست.

غلام‌ویسی در ادامه از کمک ۴۹ میلیون تومانی به هیأت انجمن‌های ورزشی استان خبر داد و گفت: و هیات‌ها به دنبال ایجاد درآمد پایدار باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • اشتباه مجدد رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران واکنش شدیدتری به همراه خواهد داشت
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته