Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاز اول پروژه بهسازی و آسفالت جاده معادن توسط فرماندار قدس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی عبدی معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: طول کل این پروژه ۶.۵ کیلومتر و با برآورد مالی ۲.۵ میلیارد تومان بوده که در فاز اول حدود ۱ کیلومتر آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ویژگی برجسته این پروژه تأمین مالی و اجرای صد در صدی آن توسط بخش خصوصی و در کمترین زمان ممکن است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان تهران خاطر نشان کرد: با پیگیری انجام شده توسط محیط زیست در خصوص گرد و غبار ناشی از تردد در این جاده و دغدغه اجتماعی مدیران کارخانجات و صنایع مستقر در حاشیه جاده به میزبانی انجمن شن و ماسه، جلسات کارشناسی آغاز و پس از تهیه طرح اولیه و برگزاری مزایده، پیمانکار انتخاب شده و با تعیین سهم هر یک از ذینفعان، تأمین مالی انجام، و پروژه آغاز شد.

عبدی افزود: از دیگر نکات چشمگیر این پروژه حضور بیش از ۳۰ معدن شن وماسه در این پروژه بود که نشان از همت معدن‌کاران در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی خود دارد.

وی در پایان شفافیت، کیفیت و سرعت در انجام این پروژه را به‌عنوان الگویی برای دیگر حوزه‌ها در استفاده از ظرفیت بخش خصوصی دانست.

جاده معادن، مسیر کرج به شهریار را از میان معادن شن و ماسه به جاده چیتگر متصل می‌کند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران بهسازی بخش خصوصی افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق

دهقان فرماندار بافق در نشست بررسی مسؤلیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش گفت: صنایع و معادن در اجرای مسؤولیت‌های اجتماعی خود به ویژه در حوزه بیمارستان و آموزش و پرورش کوتاهی می‌کنند.

او افزود: سیاست‌های سرمایه گذاری صاحبان سرمایه و معادن مثل فسفات آسفوردی باید در شهرستان باشد.

دهقان بیان کرد: مقرر شد توسط شرکت‌های معدنی و صنعتی فعال شهرستان از جمله مجتمع معدنی فسفات آسفوردی از قرارگاه خاتم الانبیا، یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه در مظفریه بافق ساخته و یک میلیارد تجهیزات آموزشی تا پایان اردیبهشت ماه تأمین شود. 

او ادامه داد: شرکت یزد یوتاب تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه در روستای مبارکه جنب آموزشگاه شهید صدوقی و اجرای طرح درآمدزایی پایدار به مدت یک ماه را متعهد شد که در صورت اقتصادی نبودن این طرح، باید یک باب آموزشگاه شش کلاسه احداث کند. 

فرماندار بافق تصریح کرد: مجتمع معدنی کوشک تا سال تحصیلی ۱۴۰۴، موظف است ۲ باب آموزشگاه آیت‌الله طالقانی و رضاییان را که ۳۵ درصد آن انجام شده است، به پایان برساند. 

او گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق هم مقرر شد طبق مصوبات تعیین شده در تیرماه ۱۴۰۲، ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه و استخر شنا در محله مناجات را تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ تکمیل کند و تحویل آموزش و پرورش دهد.

در این نشست در زمینه ساخت فضای آموزشی، تأمین تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی و کمک آموزشی و مامور نمودن دبیر و آموزگار مرد تصمیم گیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان