Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز (افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، عراق و ازبکستان) تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «حسن روحانی» در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن نوروز و آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز (افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، عراق و ازبکستان) تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری در این پیام‌ها، با تبریک و تهنیت آغاز سال 1399 هجری شمسی، فرا رسیدن نوروز باستانی، فصل شکوفایی زمین، اظهار داشت: نوروز، این سنت کهن و باشکوه، پیام‌آور عشق و مهرورزی است و بهار، دمیدن روح حیات در کالبد طبیعت، جلوه‌گری قدرت لایزال الهی و فصل نو شدن و هنگامه زدودن غبار یأس از تن و جان آدمیان است.

روحانی در این پیام افزوده است: نوروز امسال متأسفانه با ورود ویروس کرونا به ایران و بسیاری از کشورها همزمان شده و طبیعی است که به لحاظ ارتباط روزانه کشورهای ما با یکدیگر، نیاز به همکاری برای عبور از بحران ناشی از این ویروس خطرناک را بیش از گذشته ضروری ساخته است.

در پیام تبریک رئیس جمهور ایران به کشورهای حوزه تمدن نوروز تاکید شده است: مناسب است با تجمیع امکانات دارویی و درمانی، همدیگر را یاری کنیم تا با غلبه بر این ویروس مهاجم، جشن نوروز را به مراسم تأمین سلامت و برکت ملت‌های خود تبدیل کنیم.

رئیس جمهور در پایان این پیام نیز از خداوند متعال سلامتی و موفقیت برای مردم کشورهای حوزه تمدن نوروز آرزو کرده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام روحانی حسن روحانی روحانی کشورهای حوزه تمدن نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم مستأصل پایش را از گلیمش درازتر کند، قطعش می‌کنیم

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی، در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، سردار ابوالفضل شکارچی، در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست و کودک کش بردارید شما خوب میدانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

وی تأکید کرد: اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد.

سردار شکارجی افزود: چنانچه گوشه‌ای از این قدرت الهی دلاور مردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک‌ها و پهپاد های دشمن شکن از سامانه‌های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهداییتان به صهیونیست‌ها عبورکردیم و قلعه‌های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم.

ایشان در پایان بیان داشت: توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

دیگر خبرها

  • هشدار سردار شکارچی به کشورهای غربی حامی اسرائیل
  • رژیم مستأصل پایش را از گلیمش درازتر کند، قطعش می‌کنیم
  • دست از حمایت رژیم اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست بردارید
  • کشورهای دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت موشکی می‌نگرند
  • علمای مطرح در کشورهای اسلامی عملیات "وعده صادق" را تبریک گفتند
  • رونمایی از خلاصه کتاب برجام آینه عبرت در قم
  • زمان نشست سران گروه هفت درباره حمله شب گذشته ایران
  • نشست سران گروه هفت درباره حمله ایران علیه اسرائیل
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر
  • پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر