Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمامی یگان‌های هوایی مستقر در تهران به دستور فرمانده نیرو هوایی ارتش و در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا به دستگاه‌های تونل ضد عفونی کننده مه پاش خودروها و البسه کارکنان تجهیز شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، در راستای اجرای دستور امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، کارکنان جهاد خودکفایی پایگاه هوایی وحدتی دزفول در طرحی ابتکاری مسئولیت ساخت و نصب دستگاه های ضد عفونی کننده مه پاش را علاوه بر مرکز نگهداری بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان دزفول در یگانهای مستقر تهران را نیز به عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه ابداعی در دو نوع جهت پاکسازی و ضد عفونی خودروها و البسه کارکنان با محلول الکل طراحی و تجهیز شده است.

همچنین  در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا علاوه بر همیاری گردانهای جنگ نوین  کلیه یگانهای نیروی هوایی در پاکسازی و ضد عفونی شهرستان ها، پایش سلامت کلیه کارکنان در درب‌های ورودی و خروجی یگانها بصورت ۲۴ ساعته انجام می شود و این اقدامات تا ریشه کن شدن شیوع این ویروس در کشور ادامه خواهد داشت.

همچنین به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع و مقابله با فراگیری ویروس کرونا و در آستانه سال جدید، به همت کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی نیروی هوایی ارتش، طرح اکرام نیازمندان و توزیع بسته های غذایی و حمایتی در میان خانواده های بی بضاعت، کم در آمد و مردم نیازمند روستاهای محروم خراسان جنوبی انجام شد.
در این طرح بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارانی و خرما توسط عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند در بین مردم روستاهای محروم همجوار توزیع شد

همچنین با توجه به  فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در خصوص لزوم مقابله با ویروس کرونا از سوی نیروهای مسلح و با توجه به لزوم تعطیلی کلاس ها و تجمعات در استان و پایگاه، کارگاه تولید ماسک جهت مقابله با بیماری منحوس کرونا ۲۰۱۹ در محل مرکز آموزش کلاس های فنی حرفه ای با همکاری عقیدتی سیاسی این یگان در پایگاه شهید یاسینی بوشهر ایجاد شد.

این کارگاه با تدابیر امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی و به دستور امیر سرتیپ دوم خلبان علی اکبر طالب زاده فرمانده پایگاه شکاری شهید یاسینی و با همت همسران کارکنان این یگان با تبلوری از همکاری، همدلی و ولایت مداری در شرایط بحرانی این روزهای کشور عزیزمان ایران در مجموعه پایگاه شکاری شهید یاسینی آغاز شده است.

این مجموعه تولیدی با توان تولید روزانه بیش از هزار ماسک محافظتی و با ایجاد روحیه در بین ساکنان کوی سازمانی موجب دلگرمی و ایجاد تلاش بیش از پیش مجموعه پایگاه هوایی شهید یاسینی شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواد ضدعفونی کننده ضدعفونی فضاهای عمومی ضدعفونی پایگاه هوایی نیروی هوایی ویروس کرونا شهید یاسینی هوایی ارتش ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • کشف فلزیاب از متخلفان در بختگان
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش