Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمانی از بهبودی و ترخیص هزار و ۱۵ یزدی از بیماری کرونا در استان یزد خبر داد و درخواست کرد که مردم از دید و بازدیدهای عید جدا خودداری کنند.

ابراهیم سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان، هزار و ٨٧٧ نفر با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شده که از این تعداد نمونه هزار و ١٩٤ نفر جهت تائید نهایی به آزمایشگاه ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد با اشاره به مثبت شدن آزمایش ٦٩ مورد جدید، ادامه داد: بر این اساس تاکنون ٥٤٠ نفر از مردم استان یزد به کرونا ویروس مبتلا شده اند.

وی افزود: ٢٦٩ مورد ابتلای مثبت در شهر یزد، ١١١ مورد در میبد، ١١٩ مورد در اردکان و ٩ مورد در ابرکوه به ثبت رسیده است.

سلمانی تصريح کرد: ٩ مورد ابتلای قطعی در بهاباد، ٦ مورد در مهریز، ٢ مورد در خاتم،٩ مورد در بافق، ٣ مورد در اشكذر و ٣ مورد در تفت گزارش شده است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد با اشاره به تعداد نمونه های مثبت در استان افزود: از نظر تعداد نمونه های مثبت به نسبت جمعيت، استان یزد رتبه چهارم کشور را از آن خود کرده است.

 وی ادامه داد: هم چنین از نظر تعداد نمونه های قطعی به کرونا، شهرستان های اردکان، میبد و یزد رتبه های اول تا سوم را در استان کسب کردند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان افزود: تاكنون ٥٧ نفر به دلیل ابتلا به این بیماری در استان فوت شدند.

سلمانی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان، هزار و ١٥ نفر بهبود و ترخیص شده اند.

 سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد با اشاره به تعطیلی اصناف و هتل‌ها، تصریح کرد: هم استانی‌ها در سال جدید، از مهمانی، دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی جدا خودداری کرده و برای کاهش ابتلا به این بیماری در خانه بمانند.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار بیماری کرونا در یزد بهبودی از کرونا کرونا در یزد شبستان یزد تعداد نمونه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • برخی از داروهای HIV می توانند با آلزایمر مقابله کنند
  • هفته‌ای طوفانی و بارانی در انتظار یزدی‌ ها
  • هفته‌ای طوفانی و بارانی در انتظار یزدی‌ها
  • روایت تلویزیون اسرائیل از پنج ماموریت برای مقابله با ایران و مقاومت
  • پنج ماموریت اسرائیل برای مقابله با ایران و مقاومت
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند