Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش آلمان نیرو‌های ذخیره این کشور را برای مقابله با ویروس کرونا فراخواند.

اخبار بین الملل- فایننشال تایمز نوشت: در میان یک اپیدمی که ممکن است مقامات آلمان را زیر فشار بی سابقه‌ای قرار دهد، این کشور قرار است از «بوندس‌وهر» (نام ارتش آلمان) برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا استفاده کند.

«آنه‌گرت کرامپ-کارن باوئر» وزیر دفاع آلمان امروز پنجشنبه در مصاحبه‌ای گفت با افزایش نرخ مبتلایان به این بیماری عفونی، از ارتش برای کمک به درمان این بیماری، حل معضلات حمل و نقل و ارائه حمایت‌های ضروری از پلیس و مقامات محلی استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع آلمان به فایننشال تایمز گفت: ما تمامی نیرو‌های ذخیره، خصوصا آن‌هایی که تخصص پزشکی داشتند را فراخوانده ایم. ما در حال تأمین متخصصان مراقبت‌های بهداشتی در هر جایی که نیاز باشد، هستیم.

وزیر دفاع آلمان در ادامه افزود: اگر ما مشکلات حمل و نقل داریم، بخاطر این است که بسیاری از راننده‌های کامیون در آلمان در پشت مرز‌ها مانده اند؛ اما بوندس‌وهر (ارتش) دارای خودرو و راننده است و می‌تواند به مردم کمک کند.

به نوشته فایننشال تایمز، سخنان وزیر دفاع آلمان نمایانگر نگرانی‌هایی است که برلین در خصوص کرونا دارد. این کشور نگران است نرخ مبتلایان به مرحله هشدار همچنانکه در ایتالیا و اسپانیا مشاهده شد، برسد.

همچنین نگرانی‌هایی در آلمان در خصوص تأثیرات کرونا بر تجارت وجود دارد. این نگرانی پس از آن است که لهستان تصمیم گرفت مرزهایش را ببندد. این اقدام روز سه شنبه ترافیک شدیدی را در آلمان شرقی تشدید کرد. بستن مرز‌ها سبب شد رانندگان کامیون با صفی در حدود ۴۰ کیلومتری روبرو شوند. برلین نگران است اختلال در مسأله حمل و نقل سبب ایجاد مشکلاتی در مسائل غذایی و یا دیگر امور ضروری شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا آلمان ترافیک ویروس ویروس کرونا وزیر دفاع آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از بهبود مواضع نیروهای ارتش این کشور در میدان نبرد با اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که در درگیری میان نیروهای این کشور و ارتش اوکراین در منطقه لوهانسک، اوکراین ۲۰ نظامی خود را از دست داد.

به گزارش وزارت دفاع روسیه، واحدهای یگان «وستوک» ارتش روسیه موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند. در درگیری در این منطقه ۹۵ نظامی اوکراینی کشته یا زخمی شد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی روسیه ۶ موشک هیمارس و ۱۰۴ پهپاد ارتش اوکراین را هم سرنگون کرد.

کد خبر 6086814

دیگر خبرها

  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد
  • اوکراین: روسیه به مناطق غیرقابل پیش بینی حمله خواهد کرد
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • سایه تهدیدات امنیتی بر سر مسابقات یورو ۲۰۲۴ آلمان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم