Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، سید ناروئی اظهار داشت: امسال ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان سرباز به کشت پیاز اختصاص داشت که در سیل دی امسال حدود ۱۲۰ هکتار آن تخریب شد.

وی ادامه داد: بیش‌از ۹۵ درصد پیاز شهرستان سرباز به صورت کسایی کشت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی سرباز گفت: خزانه گیری پیاز این شهرستان همه ساله در ابتدای مرداد انجام و کار انتقال نشا به زمین اصلی از دهه اول شهریور آغاز و تا مهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برداشت پیاز تا اوایل اردیبهشت در سرباز ادامه دارد گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش‌از ۷۹ هزار تن از این محصول در این شهرستان برداشت و روانه بازار مصرف شود.

ناروئی بیان کرد: تاکنون ۶۰ درصد این محصول برداشت شده که علاوه‌بر تأمین نیاز سیستان و بلوچستان به سایر استان‌های کشور نظیر هرمزگان، تهران، کردستان و آذربایجان غربی نیز ارسال می‌شود.

کد خبر 4882756

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان پیاز شهرستان سرباز ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا شهرکرد ایلام گرگان ماسک طبی قزوین استانداری سمنان حوادث چهارشنبه سوری شیراز احتکار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفت.

عبدالرضا سید احمدی افزود: از آغاز برداشت   چغندر قند در استان تاکنون ۵۹ هزار و ۸۰۰ تن محصول برداشت شده است.

وی ادامه داد: این میزان برداشت از ۹۲۰ هکتار از مزارع چغندر قند استان خوزستان انجام شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از  از این میزان بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • ۱۵۰۰ هکتار کشتزارِ داورزن زیر کشت محصولات جالیزی رفت
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • بارندگی‌ شدید موجب توقف برداشت مقطعی پیاز شد
  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد
  • برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام