Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممکن است عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا در تابستان امسال راهی اینتر شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لائوتارو مارتینز، مهاجم گلزن و 22 ساله اینتر هدف اول بارسلونا در فصل نقل و انتقالات زمستانی به شمار می آید و این تیم برای تقویت خط حمله اش به دنبال این مهاجم خوش آتیه است. بند آزاد سازی 111 میلیون یورویی در قرارداد لائوتارو با اینتر وجود دارد و بارسلونا امیدوار است بتواند با رقمی کمتر این انتقال را نهایی سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه های اخیر نام بازیکنان زیادی از جمله ایوان راکیتیچ و آرتورو ویئدال به عنوان گزینه های احتمال برای گنجانده شدن در قرارداد لائوتارو مارتینز و کم کردن رقم انتقال او به نوکمپ شنیده شده، اما امروز موندذو دیپورتیوو مدعی شد آنتونیو کونته علاقمند به حضور عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و جوان بارسا در سن سیرو است.

عثمان دمبله که در سال های اخیر بازی های زیادی را به علت مصدومیت از دست داده، تا پایان تابستان نیز احتمالا قادر به همراهی بارسا نخواهد بود. نشریه آ.اس چند روز قبل مدعی شد مدیران بارسلونا از شرایط عثمان دمبله به ستوه آمده و قصد فروش او را دارند. بدین ترتیب ممکن است عثمان دمبله راهی اینتر شده و مدیران بارسا بتوانند با جذب لائوتارو مارتینز، مهم ترین نقل و انتقال تابستان پیش رو را رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مارتینز فوتبال بارسلونا اینترمیلان عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمک ستاره دوم به آبی‌ها

به گزارش همشهری‌آنلاین، اینتر در چه شبی بیستمین قهرمانی و دومین ستاره روی لوگوی خود را قطعی کرد؛ در دربی دلامادونینا و با پیروزی بر رقیب همشهری! فصل پیش هم دقیقا در همین هفته۳۳ قهرمان سری‌آ مشخص شده و ناپولی جشن گرفته بود.

هواداران افراطی میلان با بنری خطاب به اینتری‌ها نوشتند: «ریاضی مهم نیست، تعداد جام‌ها در زمین ۱۹ است.» این جمله به قهرمانی اینترمیلان در سال۲۰۰۶ اشاره داشت که با رسوایی کالژپولی از یوونتوس پس گرفته و به این تیم داده شد.

آن فصل یووه به دسته پایین‌تر سقوط کرد. این باخت برای میلانی‌ها به‌قدری غیرقابل‌هضم بود که بلافاصله پس از بازی، موسیقی تکنو را با صدای بسیار بالا در سن‌سیرو پخش کردند تا به‌نوعی مانع از جشن قهرمانی اینتر شوند. یاد بازی برگشت در نوکمپ به‌خیر که بارسلونای میزبان بلافاصله پس از حذف مقابل اینتر مورینیو در لیگ قهرمانان اروپا، آبپاش‌های چمن را باز کرد و دروازه‌بان اسپانیایی تیم میزبان جلوی مورینیو را گرفته بود و اجازه نمی‌داد دستانش را رو به آسمان بگیرد و خوشحالی کند.

حالا اینتر به نخستین تیم تاریخ سری‌آ بدل شده که توانسته در یک شهرآورد قهرمانی اسکودتو را مسجل کند. ستاره اول لوگو با هلینو هره‌را به‌دست آمد و ستاره دوم با اینتزاگی.

سریع‌ترین قهرمانی‌های تاریخ سری‌آ که در هفته۳۳ قطعی شده است: فیورنتینا (۹۶-۱۹۹۵)، تورینو (۴۸-۱۹۴۷)، اینتر(۰۷-۲۰۰۶ با مربیگری روبرتو مانچینی)، یوونتوس(۱۹-۲۰۱۸ با ماسیمیلیانو آلگری)، ناپولی (۲۳-۲۰۲۲ با لوچانو اسپالتی) و اینترمیلان (۲۴-۲۰۲۳ با سیمونه اینتزاگی).

اینتر برای بیستمین‌بار قهرمان سری‌آ ایتالیا شد و از فصل آینده از ۲ستاره در لوگوی خود استفاده خواهد کرد. در ایتالیا باشگاه‌ها به ازای هر ۱۰قهرمانی لیگ، یک ستاره به لوگوی خود اضافه می‌کنند. یووه با ۳۶جام، برای چهارستاره‌شدن به ۴قهرمانی دیگر نیاز دارد. میلان از همشهری خود عقب افتاده و با ۱۹قهرمانی تنها یک ستاره دارد. تا چند سال پیش که یووه ۹بار پیاپی سری‌آ را فتح کرده بود، اینتر و میلان هر کدام ۱۸جام داشتند که با ۳۶عنوان یووه برابر بود. جنوا با ۹قهرمانی در رده چهارم است.

سیمونه اینتزاگی ششمین جام خود را در اینتر به‌دست آورد، از ژوزه مورینیو پیشی گرفت و سومین مربی موفق تاریخ اینتر شد؛ یک قهرمانی سری‌آ، ۳سوپرجام، ۲جام‌حذفی و یک نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا. هلینو هره‌را و روبرتو مانچینی ۷جام آورده‌اند.

هر ۶بازی آخر را اینتر از حریف برده است؛ با حساب ۱۴بر۲ در مجموع.

در تاریخ دربی دلامادونینا، تنها میلان در فاصله سال‌های ۱۹۴۶ تا ۱۹۴۸ توانسته بود ۶مرتبه پیاپی حریف را شکست دهد و این فصل اینتر با این رکورد تاریخی برابری کرد.

آمار میلان در دربی‌های میلان زیرنظر استفانو پیولی: ۱۵مسابقه، ۳برد، ۲تساوی، ۱۰شکست و تفاضل گل ۱۷-. مربی ایتالیایی که ۲فصل پیش با میلان قهرمان شد، تابستان برکنار خواهد شد.

پیولی به‌عنوان سرمربی، بیشترین شکست را در تاریخ دربی‌های میلان در همه رقابت‌ها داشته؛ ۱۰شکست. او همچنین نخستین مربی روسونری است که در ۶دربی متوالی میلان شکست می‌خورد.

اینترمیلان ۵بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد که اگر همه را ببرد، به رکورد تاریخی ۱۰۱امتیاز در یک فصل خواهد رسید. حالا که نراتزوری در هیچ جام دیگری حضور ندارد، این می‌تواند چالش بعدی آنها باشد.

میلان در ۲۰دربی آخر ۴بار اینتر را برده و ۳مساوی گرفته و ۱۳بازی را به این تیم باخته است.

اینتر در شهرآورد میلان برای هشتمین بازی متوالی دروازه میلان را باز کرد.

در ۳بازی از ۵شهرآورد اخیر، میلان پس از ضربه کرنر گل اول را دریافت کرده است.

اینتر حداقل یک گل در هر ۸نیمه‌اول اخیر خود مقابل میلان در سری‌آ (از فصل ۲۱-۲۰۲۰) به ثمر رسانده ‌و ۹گل به این تیم زده و ۴گل در نیمه‌های اول دریافت کرده است.

میلان معمولا از روی ضربات سر گل نمی‌خورد. گل آچربی دومین گل دریافتی این تیم در سری‌آ ۲۰۲۳-۲۴ و پس از گلی بود که ۲۲دسامبر سال گذشته فاتزیو برای سالرنیتانا با سر به ثمر رساند.

میلان رده دومی و نایب‌قهرمانی را هم در خطر می‌بیند. میلان در بازی بعدی مقابل یوونتوس توموری، تئو و کالابریا را به‌دلیل محرومیت ندارد.

کد خبر 846907 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ سری A ایتالیا تیم اینترمیلان

دیگر خبرها

  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • اینتر کهکشانی؛ ستاره ای جدید در آسمان / فیلم
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود