Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال ۸۴۴ کیلومتر عملیات شبکه گذاری و ۱۰ هزار انشعاب در نقاط شهری و روستایی استان انجام شده است.

او از افزوده شدن ۱۹ هزار مشترک جدید گاز در سال جاری خبر داد و افزود: در بخش صنایع هم به ۱۸۰ واحد صنعتی گاز رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه در گازرسانی به روستاها امسال رکورد دار شده‌ایم، عنوان کرد: گاز رسانی به ۵۴۵ روستای استان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون به ۱۶۱ روستا گازرسانی شده و مابقی با اعتبار ۳۱۱ میلیارد تومان با لحاظ پروژه‌های نوسود، نودشه، ریجاب و ازگله در دست اجرا و پیمان سپاری است.

شهبازی گفت: با گاز رسانی به نقاط روستایی امسال ۶ هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی در سطح استان از نعمت گاز بهره مند شدند.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو گاز گازرسانی به روستاها انشعاب گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت ۳۳۰ هزار تن گندم در کرمانشاه

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه در جلسه ستاد برداشت گندم شهرستان، گفت : سال قبل هماهنگی خوبی بین اعضا ستاد، اداره غله و جهادکشاورزی را شاهد بودیم و بخشداران مشکلات این حوزه را پیگیر شدند، همچنین بانک‌های عامل مساعدت لازم را انجام دادند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه امسال پیش بینی می‌شود بیش از ۳۳۰ هزار تن گندم برداشت شود، افزود: از هم اکنون باید پیگیری‌ها برای پرداخت به موقع پول گندم کشاورزان صورت گیرد تا شیرینی برداشت به کام کشاورزان تلخ نشود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه عدم آتش زدن پس‌چر مزارع نیاز به آموزش و اطلاع رسانی همگانی به ویژه از طریق رسانه‌ها داریم، افزود: دستگاه‌های متولی پیش از فرارسیدن فصل گرم باید به این موضوع توجه کنند.

فرماندار کرمانشاه بر لزوم استفاده از کمباین‌های استاندارد، ساماندهی سیلوها، مبارزه با آفت زنگ زرد، رعایت حریم قانونی عرصه کشاورزی و عدم تعرض به منابع طبیعی در این شهرستان تاکید کرد.

آمویی با تاکید بر اهمیت پرداخت زکات در حوزه کشاورزی، اظهار کرد: کشاورزان ما مقید به پرداخت زکات هستند و باید به آنان اطلاع رسانی و آموزش داده شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • شعله‌های آبی گاز برای ۱۳ هزار مشترک دیگر استان مرکزی روشن شد
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • پیش‌بینی برداشت ۳۳۰ هزار تن گندم در کرمانشاه
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است