Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:00:14 GMT

۲ تصادف در فارس پنج کشته داشت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۷۶۹۳

۲ تصادف در فارس پنج کشته داشت

محمدجواد مرادیان شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصادف نخست ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه در محور فیروزآباد به شیراز حوالی سد تنگاب رخ داد که ۲ خودرو نیسان و پراید با یکدیگر برخورد کردند.
وی ادامه داد: در جریان این تصادف چهار نفر مصدوم به بیمارستان حضرت قائم فیروزآباد منتقل شدند و چهار نفر نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: همچنین در ساعت ۱۲ و ۵۳ دقیقه امروز تصادف دیگری در محور فیروزآباد به شیراز بین خودروی سمند و ۴۰۵ رخ داد که این حادثه چهار مصدوم داشت اما متاسفانه یکی از این مصدومین قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست میدهد و مابقی مصدومان به بیمارستان قائم فیروزآباد منتقل می شوند.
مرادیان افزود: خوشبختانه به جز این ۲ مورد تصادف و حادثه ناگوار دیگری روز پنجشنبه در استان فارس به اورژانس گزارش نشده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان فارس بیمارستان تصادف خودرو فوریت های پزشکی استان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: در پی گزارش واژگونی خودرو در محور مواصلاتی شهرستان "رستم" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پراید حامل ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان درگذشت و ۳ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.
رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه علت این حادثه، تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام شده است، گفت: رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی می‌تواند از بروز اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید