Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:04:27 GMT

شهروند خیّّر تکابی ۸۸ کیلو عسل به پرستاران اهدا کرد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۸۳۵۱

شهروند خیّّر تکابی ۸۸ کیلو عسل به پرستاران اهدا کرد

علی سعیدی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: «ناصر عارضی» خیّر تکابی که از تولیدکنندگان عسل طبیعی در تکاب است، جهت حمایت و دل‌گرمی کادر درمانی بیمارستان این شهرستان با شیه‌های عسل از خدمات و زحمات پزشکان و پرستاران قدردانی کرد.

وی بیان کرد: این خیّر، عسل طبیعی را که از کلونی‌های زنبور خود تولیدکرده در ۲۲۰ بسته ۴۰۰ گرمی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال به شورای خیّران سلامت تکاب اهدا کرد که بین پرستاران و کادر درمانی بیمارستان شهدا تکاب توزیع‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب ادامه داد: همچنین جمعی از شهروندان تکابی در اقدامی خداپسندانه، اقلام بهداشتی موردنیاز کادر درمانی بیمارستان شهدای این شهرستان از جمله ماسک، دستکش و لباس محافظ مخصوص بخش مراقبت بیماری کرونا را تامین کردند.

سعیدی افزود: شورای خیّران سلامت تکاب آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی به بخش مراقبت بیماری کرونا و توزیع اقلام بهداشتی بین کادر درمانی است.

وی بیان کرد: شهروندان و خیّران می‌توانند کمک‌های نقدی خود جهت مقابله بیماری کرونا را به شماره حساب ۰۱۰۴۴۵۳۴۲۹۰۰۳ و یا شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۳۷۲۴۷۶ به نام شورای خیّران سلامت تکاب واریز کنند.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و تاکنون ۱۷ نفر در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

طبق آخرین آمار، ۱۸ هزار و ۴۰۷ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک هزار و ۲۸۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

برچسب‌ها تکاب ویروس کرونا ستاد پیشگیری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب ویروس کرونا ستاد پیشگیری تکاب ویروس کرونا ستاد پیشگیری بیماری کرونا کادر درمانی خی ران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد