Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سلطانی‌فر در آغاز سال 1399 ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های مدافعان عرصه سلامت و همکاری مردم بر ویروس منحوس کرونا غلبه کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ متن پیام نوروزی دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به این شرح است:

یا مقلب الفلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الحوال

حول حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن سال 1399 هجری شمسی را به تمام هموطنانم در سراسر کشور و همچنین ایرانیانی که در نقاط دیگر دنیا زندگی می کنند تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوار هستم که سال جدید سرشار از موفقیت و سلامتی برای همه مردم جهان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال جدید را در حالی آغاز می کنیم که بیش از 160 کشور جهان گرفتار ویروس منحوس کرونا هستند و تعدادی از هموطنان ما و مردم سایر کشورها در اثر ابتلا به این بیماری جان خود ر از دست دادند. امیدوار هستیم با تلاش هایی که توسط مدافعان عرصه سلامت پزشکان، پرستاران، مدیران بخش بهداشت و درمان کشور و همه مدیران دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح در حال انجام است و با همت و همکاری که مردم ما دارند در کوتاه ترین زمان ممکن بر این ویروس منحوس غلبه کنیم و به امید خدا سالی توام با برکت و موفقیت برای تمام ملت و سال موفقی برای ورزش و قهرمانان ما در عرصه مسابقات مهم بین المللی خصوصا المپیک و پارالمپیک باشد. امسال سال بسیار حساسی است و باید یک حضور آبرومند در این مسابقات مهم داشته باشیم.

همچنین امیدوارم سال خوبی برای جوانان ما خصوصا جوانانی که عضو بیش از سه هزار سازمان مردم نهاد وابسته به وزارت ورزش و جوانان هستند باشد. خوشبختانه تمام این سمن ها در رویدادها، حوادث و مناسبت ها توانستند نقش خود را در جهت کمک به مردم و حل مشکلات کشور ایفا کنند و ان شاء الله از بین این اعضای سمن ها و جوانان تلاشگر امروز مدیران آینده کشور انتخاب خواهند شد و دعا می کنیم سال 1399 مشکلات سال 1398 را در ابعاد مختلف نداشته باشیم و همدلی مردم باعث شود مسیر رشد و توسعه را در کشور با سرعت بیشتری ادامه بدهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان عید 99 ویروس منحوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن

سردار سید محمود میرفیضی در دیدار مردمی خود در مسجد زین العابدین حصیرآباد در خصوص طرح شمیم گفت:طرح شمیم طرح در واقع مشارکت بین پلیس و واحد‌های خدمات رسان است که در اینجا خدماتی در حوزه مشاوره و مددکاری، سنجش سلامت، کارگاه پیشگیری از جرایم و. با همکاری کارکنان انتظامی و سایر نهاد‌ها و سازمان‌هایی، چون بهزیستی، مراکز پزشکی و... انجام می‌شود.

او در پاسخ به اینکه آیا این طرح واقعاً در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است یا خیر گفت : بر اثر اقدامات متعددی که انجام گرفته و آمار و ارقامی که بعد از اجرای این طرح به دست آمده نتایج آن مثبت و مطلوب ارزیابی شده است.

 فرمانده انتظامی استان خوزستان در خصوص دیدار مردمی ۱۹۷ و علت تشکیل آن در مساجد بیان داشت: ۱۹۷ پل ارتباطی پلیس و مردم است و ما به مردم می‌گوییم بر پلیس نظارت بکنید همیار پلیس باشید و با او همکاری کنید ما به جای اینکه به مردم بگوییم به پلیس و ۱۹۷ مراجعه کنید ما خودمان در محلات حضور پیدا می‌کنیم و سعی می‌کنیم درخواست‌ها و مطالباتی که مردم در محلات دارند را حل و فصل کنیم.

سردار میرفیضی می گوید: حضور در مساجد در شناخت جغرافیای محله و درخواست‌هایی که مردم در محلات دارند این امکان را به ما می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی مشکلات آنها باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود