Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@18:55:59 GMT

وزیر کشور از تلاش استانداران و فرمانداران تشکر کرد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۸۴۱۶

وزیر کشور از تلاش استانداران و فرمانداران تشکر کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در تقدیر خود، عبور از حوادث سال ۱۳۹۸ را نشانگر توان ارزنده و قابل تقدیر و تشکر مدیران و مسئولان عزیزمان در استان‌ها دانسته و نقش همکاران استاندار و فرماندار در امور مختلف از جمله مدیریت شوراهای تأمین برای ارائه خدمات مطلوب و مؤثر در کنار سایر عزیزان مسئول کشوری و لشکری را قابل تقدیر و ارج گذاری دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام تشکر وزیر کشور آمده است: تلاش برای پایدار نگاه داشتن تولید و رونق بخشیدن به آن در سایه محدودیت‌های ناجوانمردانه بین المللی از نکات ارزنده این مدیریت سازنده و معطوف به توسعه می‌باشد، این موفقیت و سربلندی و عزت مرهون همراهی و صبر و هوشیاری مردم عزیز و هوشمندمان است.

مسئولان استانی، شهری و روستایی با تمام قوا و بضاعت و امکانات برای سلامت مردم و رفاه و آسایش آنها در جایگاه ایثار و مجاهدت قرار دارند و در مجموع مدیریت سیاسی و اجتماعی و اقتصادی مناطق مختلف کشور در دوران تحریم‌های ظالمانه دولت مستقر در آمریکا در طول سال نشان از بالندگی و نشاط مدیریتی در میان مسئولان منطقه‌ای داشت که تلاش برای پایدار نگاه داشتن تولید و رونق بخشیدن به آن در سایه محدودیت‌های ناجوانمردانه بین المللی از نکات ارزنده این مدیریت سازنده و معطوف به توسعه می‌باشد.

در ادامه پیام تشکر و قدردانی دکتر رحمانی فضلی از زحمات همکاران وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها آمده است: سال ۱۳۹۸ را در حالی پشت سر می‌گذاریم که حوادثی در کشور اتفاق افتاد که از لحاظ مدیریتی نشان از توان ارزنده و قابل تقدیر و تشکر مدیران و مسئولان عزیزمان در استان‌ها دارد.

وزیر کشور در پیام خود ضمن توصیف شرایط سال ۱۳۹۸ می‌افزاید: درگیری کشور در ابتدای سال با بحران وقوع سیل و آب گرفتگی در بیش از بیست و پنج استان و حوادث ناگوار مربوط به اغتشاشات پس از اعلام قیمت بنزین نیز از جمله مواردی بود که به خوبی بیانگر عمق و میزان توانمندی مدیران میانی و همکارانشان در اتخاذ تدابیر مناسب در جهت منافع ملی بود، حادثه تروریستی منجر به شهادت سردار محبوب دل‌ها سرلشگر شهید قاسم سلیمانی و همراهان آزاده و سرافراز آن شهید جاوید، موجی از خشم نسبت به رژیم تروریستی آمریکا در میان مردم ایجاد کرد و مراسم تشییع و بزرگداشت شهدای گرانقدر در اقصی نقاط کشور نیز که از دیگر دستاوردهای مهم کشور به شمار می‌رود و همچنین برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در برخی از استان‌ها، در سلامت و امنیت کامل و مواجهه سریع با موضوع فراگیری سراسری بیماری ویروسی کرونا نیز نشان داد که مسئولان استانی و شهری و روستایی با تمام قوا و بضاعت و امکانات برای سلامت مردم و رفاه و آسایش آنها در جایگاه ایثار و مجاهدت قرار دارند.

در ادامه پیام رئیس شورای امنیت کشور از همکاران خود در سراسر کشور آمده است: در مجموع مدیریت سیاسی و اجتماعی و اقتصادی مناطق مختلف کشور در دوران تحریم‌های ظالمانه دولت مستقر در آمریکا در طول سال نشان از بالندگی و نشاط مدیریتی در میان مسئولان منطقه‌ای داشت که تلاش برای پایدار نگاه داشتن تولید و رونق بخشیدن به آن در سایه محدودیت‌های ناجوانمردانه بین المللی از نکات ارزنده این مدیریت سازنده و معطوف به توسعه می‌باشد.

در ادامه پیام تقدیر و تشکر دکتر رحمانی فضلی خطاب به همکاران صف و ستاد وزارت کشور آمده است: در این میان نقش همکاران استاندار و فرماندار در امور مختلف از جمله مدیریت شوراهای تأمین برای ارائه خدمات مطلوب و مؤثر در کنار سایر عزیزان مسئول کشوری و لشکری قابل تقدیر و ارج گذاری است که این موفقیت و سربلندی و عزت مرهون همراهی و صبر و هوشیاری مردم عزیز و هوشمندمان می‌باشد.

وزیر کشور در پایان این پیام خاطر نشان کرد: در آخرین روز سال ۱۳۹۸ که مملو از تجارب ارزنده مدیریتی برای همکاران عزیزم می‌باشد، از خداوند منان، سلامتی و عافیت برای همه مسئولان به ویژه مدیران استانی و شهری و روستایی و همه کارکنان و خانواده‌های آنها که همراه و همگام با آنها در جهاد خدمت رسانی به مردم سهیم بودند آرزو می‌کنم و ان شاء الله این تجارب گرانقدر به عنوان سرمایه‌های ملی همچنان با قوت و قدرت در خدمت مردم آگاه و بصیر بوده و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پیمودن باصلابت با اقتدار گام دوم انقلاب ذیل رهنمودهای مقام معظم رهبری همراهی کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 حمید کهرام جنگ هیبریدی پاندمی ملی شدن صنعت نفت رحمانی فضلی وزیر کشور تقدیر فرمانداران سال ۹۸ حوادث پیام نوروزی نوروز ۹۹ کروناویروس نوروز 99 حمید کهرام جنگ هیبریدی پاندمی ملی شدن صنعت نفت قابل تقدیر وزیر کشور سال ۱۳۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار جمعی از مسئولان و نیرو‌های سپاه شهرستان صومعه سرا، با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر لزوم تلاش مجدانه برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم تاکید کرد و افزود: این مهم در بستر وحدت رویه بین مجموع خدمتگزاران و دست اندرکاران حاکمیتی محقق می‌شود.

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان همچنین به تلاش مذبوحانه‌ی دشمنان برای تخریب و سیاه نمایی عملکرد نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: این روند با برجسته کردن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های عظیم ۴۵ سال گذشته قابل پیشگیری ست.

امام جمعه‌ی رشت همچنین با اشاره به نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح در قبال اسرائیل غاصب، این دستاورد را مرهون وحدت وهمدلی مجموع نیرو‌های مسلح کشور درظل منویات داهیانه‌ی رهبر معظم انقلاب دانست واضافه کرد: عملیات «وعده‌ی صادق» نقطه‌ی عطفی در روند مواجهه با جنایات ددمنشانه‌ی رژیم کودک کش صهیونیستی بود که هیمنه‌ی اسراییل غاصب را در دنیا شکست.

در ادامه‌ی این دیدار حجت الاسلام و المسلمین جلالی، امام جمعه‌ی صومعه سرا هم گزارشی از روند برگزاری نشست‌های فرهنگ عمومی وقرارگاه عفاف وحجاب در این شهرستان ارایه کرد و تلاش برای حفظ ارزش‌ها را بهترین شیوه‌ی پاسداشت دستاورد‌های نظام و انقلاب دانست.

دیگر خبرها

  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • آنکارا: واشنگتن ظلم بزرگی در حق مردم فلسطین کرد
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است