Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی نوشت؛ ملت ما بارها با گذر سرافرازانه از ناگواری ها، با تحمل سختی‌ها و با بهره‌گیری از فرصت‌ها نشان داده است که زندگی را به سوی بهبود رهنمون می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در متن پیام «علی لاریجانی»، رییس مجلس شورای اسلامی، که در صفحه اینستاگرام خود در سال نو منتشر شده، آمده است:  با توسل به ساحت قدسی حضرت امام موسی بن جعفر ( ع)، نوروز  ۹۹ را  که به برکت بعثت پیامبر نور و رحمت، نویدبخش سلامتی و نشاطی دوباره است، به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این پیام آمده است انتخاب نوروز به عنوان آغاز سال، نشانه روح زیبایی شناس، متعادل، زنده و امیدوار ایرانی است؛ همین روحیه بود که در طول تاریخ با همه فشارها و  تنگناها، ایران و ایرانی را پایدار و سربلند نگاه داشت. همین روحیه بود که با آغوش باز،  آیین حیات بخش اسلام را با همه وجود پذیرفت و در پیدایش و گسترش تمدن فاخر اسلامی و  ایرانی نقشی ممتاز داشت و  ظرف انقلاب اسلامی ایران  شد.

رییس مجلس در این پیام نوروزی تاکید کرد: ملت ما بارها با گذر سرافرازانه از ناگواری ها، با تحمل سختی‌ها و  با بهره‌گیری از فرصت‌ها نشان داده است که زندگی را به سوی بهبود رهنمون می شود. از این رو امید دارم که حلول سال نو،  سر آغاز رهایی از روزهای سخت و پرملال گذشته و جلوه گاه ایام روشن و پرامید آینده باشد.

در این پیام آمده است: ان شاالله در سال جدید که  از سوی رهبر معظم انقلاب، سال "جهش تولید" نامیده شده است، تلاش های ارزنده ملت شریف ایران در مسیر  اعتلا و پیشرفت های اقتصادی کشور با تقدیر پروردگار برابر افتد و توفیقات میهن اسلامی  روزافزون شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران تکذیب شد

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام‌کرد: هیچ قطار تجاری و ترانزیتی از سمت افغانستان وارد محدوده ریلی جمهوری اسلامی ایران نشده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت راه‌آهن اعلام‌کرد: خبر توقف قطار ترانزیتی افغانستان به مقصد ترکیه در ایران کذب است و اساسا هیچ قطار تجاری از سمت افغانستان وارد محدوده ریلی جمهوری اسلامی ایران نشده است.

همچنین شایان ذکر است طبق روال مرسوم عبور بارهای ترانزیتی از کشورهای مختلف، ابتدا تشریفات قانونی و هماهنگی لازم و اخذ مجوز برای عبور بار از کشورهای میانی مسیر انجام شده و سپس نسبت به اعزام قطار اقدام می‌شود. این در حالی است که برای عبور قطار ذکر شده از افغانستان به ترکیه از مسیر ایران، هماهنگی مربوطه و در نهایت صدور مجوز راه آهن جمهوری اسلامی ایران انجام نشده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران تکذیب شد
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • قالیباف: مشکلات ارز برای مردم غیرقابل تحمل شده است
  • ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آب شهری و روستایی در اولویت است
  • رییس‌جمهور یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد