Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،آیت الله رسول فلاحتی ، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، با تبریک آغاز سال ۱۳۹۹ به همه هموطنان عزیز به ویژه مردم ولایتمدار گیلان گفت: امیدوارم سال جدید سالی سرشار از معرفت، برکت و رحمت الهی باشد

او ،  با اشاره به اینکه سال ۹۸ با فراز و نشیب‌های مختلفی همراه بود که در پاره‌ای اوقات تلخی هم به همراه داشت، اما در اکثر جا‌ها برای ملت همراه با شیرینی و همدلی بود، افزود: حوادث گذشته درس‌هایی برای آینده است و یکی از حوادث پارسال شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین انسان‌ها یعنی دولت شقی آمریکا و آن هم به دستور مستقیم رئیس جمهور این کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت، به شیرینی حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: این حضور میلیونی در نسل مقاومت امید ایجاد کرد ضمن اینکه موجب یاس و ناامیدی در دل قدرت‌های سلطه گر جهانی شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر حوادث سال ۱۳۹۸ دانست که مایه اعجاب جهانیان شد و گفت: جمعیت عظیم مردم گیلان به ویژه رشت در هوای برفی همراه با بوران در میدان شهدای ذهاب حضور پیدا کردند که مایه امید و اعجاب جهانیان شد.

آیت‌الله فلاحتی،  با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن برای ناکام جلوه دادن حضور مردم در این راهپیمایی، خاطرنشان کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم با حضور خود مشت محکمی به دهان قدرت‌های سلطه‌گر جهانی زدند.

او به حضور گسترده و فعال مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: ممکن است عده‌ای در تحلیل‌های خود بگویند در سالی که گذشت نسبت به دوره قبل‌تر حضور مردم کمتر بود، اما باید به هجمه گسترده دشمن در عرصه میدانی توجه داشته باشیم ضمن اینکه مردم در سال‌های اخیر با شرایط سخت اقتصادی مواجه شدند، اما هیچ وقت انقلاب، رهبری، ارزش‌های انقلاب و خون شهیدان را فراموش نکردند و این حضور حقیقتا مشت دیگری بر دهان یاوه گویان جهانی بود.

امام جمعه رشت، حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را از دیگر اتفاقات سال ۱۳۹۸ برشمرد و گفت: پس از جنگ جهانی دوم آمریکایی‌ها سازوکار‌هایی در عرصه بین‌المللی برای خود ایجاد کردند که حتی هیچکس قدرت رها کردن یک گلوله به طرف نظامیان آن‌ها را نداشت و این امر برای همه اهالی مقاومت در دنیا مایه امید و برای آمریکا مایه تحقیر شد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا حوادث دیگر سال ۱۳۹۸ بود، افزود: ویروس کرونا در عین حال که مردم را آزاد داد و هنوز آزار می‌دهد، اما حرکت خوبی که مردم خوب ما از خود نشان دادند، ستودنی است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان به تلاش پزشکان و پرستان خوب و مومن با روحیه جهادی در بیمارستان‌ها اشاره کرد و گفت:  مقابله با ویروس کرونا موجب همدلی بین اقشار مختلف مردم شد و شاهد کمک خیران و حضور جوانان، نوجوانان، زنان و مردان برای سم‌پاشی در خیابان‌ها و توزیع اقلام بهداشتی هستیم.

آیت الله فلاحتی ،به درگیر شدن تمام سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها برای مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: امیدواریم از این به بعد همه مسئولان، سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها اعتباراتی برای حوادث احتمالی در نظر بگیرند و اتاق فکرهایی را ایجاد کنند تا هر سازمان بتواند به‌موقع از ایجاد بحران‌ها جلوگیری کند.

امام جمعه رشت با آرزوی سلامتی برای تمام ملت عزیز ایران به‌ویژه رهبر عالی‌قدر انقلاب اسلامی در سال جدید، تصریح کرد: آرزوی سلامتی، بهبودی و سلامتی در جسم، روح و روان برای تمام ملت ایران را از خدای متعال مسالت دارم و همه شما مردم عزیز را به خدا می‌سپارم.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخن بزرگان نوروز 99 امام جمعه رشت ویروس کرونا آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با یاد و خاطره سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران، انجام عملیات تاریخی، قاطع و تعیین کننده وعده صادق را تبریک گفت.

وی افزود: در کارنامه سید محمود حسینی مردم داری و ایجاد شرایط برای میدان داری و مردم داری به خوبی قابل تشخیص وجود دارد و وحدت و همدلی ایجاد شده برای رفع موانع و کاستی‌های استان نیز به چشم می‌آید.

وی ادامه داد: احیای و فعال سازی واحدهای تولیدی، توسعه ارتباط با کشورهای همسایه، توجه به بخش خصوصی برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی، مهار تورم و رشد تولید و رفع موانع فراروی گردشگری بخشی از دغدغه‌های استاندار مازندران بوده است.

عزیززاده گرجی از تلاش‌ها و زحمات استاندار قبلی مازندران تقدیر کرد و گفت: ظرفیت استاندار جدید و فرصت تحولی موجود در فضای استان و استفاده از نیروهای نخبه می‌تواند استان مازندران را به تعالی سوق دهد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران شرط موفقیت را همدلی و اتحاد بین بخش‌های مختلف دانست.

در این مراسم قرار است یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شود.

کد خبر 6086258

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • دانشمندان واکسنی ساخته‌اند که می‌تواند با هر گونه سویه ویروسی مبارزه کند