Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم ایران در این روزهای سخت با مهربانی بار دیگر جلوه‌های زیبای زندگی اسلامی را به رخ کشیدند. ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: همه می‌دانیم زندگی‌های دنیایی ما با نعمت و نقمت همراه است و همواره فراز و فرود در کنار هم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این جهان‌بینی باید به دنیا بنگریم. باید در سختی‌ها صابر باشیم که معنای حول حالنا هم همین است.

رهبرانقلاب در پیام نوروزی 1399: ملت ایران مطمئن باشند که تلخی‌ها خواهد گذشت/مشکلات اقتصادی قطعاً تمام خواهد شدروحانی در پیام نوروزی 1399: ذخایر استراتژیک کشور از هر سال دیگر بهتر است/سال جدید سالِ افتتاح طرح‌های بزرگ و تعاملات با همسایگان خواهد بودپیام آیت الله جنتی به مناسبت آغاز سال جدید

وی افزود: سال 98 سالی پر فراز و فرود بود. غم‌ها و شادی‌ها در کنار هم بود و مردم ما در انتخابات شایستگی خود را نشان دادند. دشمنان برای تاخیر این انتخابات تلاش زیادی کردند ولی شکست خوردند‌.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: ویروس کرونا غم‌هایی را بر دل‌ها نهاده است. از خدا می‌خواهیم به برکت اعیاد شعبانیه و مبعث پیامبر این حادثه از کشور ما رخت بربندد.

وی تصریح کرد: به‌واسطه این ویروس باید قدر نعمت سلامت و امنیت را بدانیم. باید از مدافعان سلامت که همانند مدافعان حرم در خط مقدم دفاع از مردم هستند تشکر کنیم. 

امام جمعه بجنورد در پایان تصریح کرد: ورود ویروس کرونا به کشور، زیبایی‌، همدلی و رافت را بار دیگر به رخ همه کشید. مردمی که در کنار هم بودند و با گرفتن دست یکدیگر، مشقت این بیماری را کم کردند، قابل ستایش هستند.

انتهای پیام/311/ح

R7719/P/S6,55/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا خراسان شمالی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد

 استان خراسان شمالی، رویشگاه گونه‌های متنوع و منحصر بفرد گیاهان دارویی و خوراکی است که طرفداران بسیاری هم دارد؛ چریش، یکی از این سبزی‌های مطبوع و خوشمزه کوهی است.

هر بوته گیاه چریش چندین برگ دارد که مانند سبزی تره قسمت انتهایی آن در غلافی سفیدرنگ پیچیده شده است.

گیاه چریش در فصل بهار در همه سبزی فروشی‌ها عرضه می‌شود مردم خراسان شمالی بخصوص روستاییان با استفاده از این گیاه آشی موسوم به آش چریش و نانی به نام نان چریشی درست می‌کنند.

آش چریشی مخلوطی از حبوبات، بلغور و گیاه چریش است و نان چریشی نیز با استفاده از خمیر، زردچوبه، سیب زمینی، پیاز، روغن حیوانی و گیاه چریش در تنور پخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است