Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدعلی شجاعی، در این پیام که در ساعات نخستین سال جدید صادر کرده آورده است: حلول سال نو را تبریک عرض کرده و امیدوارم در سال جدید بر پایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تحقق برنامه‌های دولت، خدمتگزار خوبی برای شما باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و همچنین درگذشت شماری از هم استانی‌ها بر اثر بیماری کرونا، سال گذشته را در عرصه بین المللی و هم در عرصه داخلی، مملو از حوادث بی‌نظیر خواند که تحریم‌های بی‌سابقه کشور در طول چهار دهه عمر مقدس نظام و نیز ترور ناجوانمردانه سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش توسط آمریکای جنایتکار از مسائل مهم در عرصه بین‌المللی بود.

استاندار خراسان شمالی در بحث داخلی هم حوادثی مانند سیل، اغتشاشات آبان‌ماه و انتخابات اخیر و نیز مبارزه با بیماری کرونا را از اهم مسائل داخلی دانست که عمدتاً تهدیداتی برای کشور و استان بود و البته مشارکت غرورانگیز مردم در انتخابات، سند افتخار دیگری برای مردم این استان رقم زد.

شجاعی در پیام نوروزی خود ابراز امیدواری کرده است که در سال ۹۹، که توسط رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری شده، با کمک مردم جهش لازم در حوزه‌های مختلف مورد نیاز استان ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزوده است: در اسفند سال ۹۸ بیش از شش‌ هزار میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های صنعت، معدن، تجارت، گردشگری و کشاورزی استان آماده بهره برداری و یا کلنگ‌زنی شده بود اما به دلیل شرایط پیش آمده و حوادث اخیر امکان پذیر نشد.

شجاعی، آرزو کرده است که در سال ۹۹، با انسجام مدیران بخش‌های مختلف اعم از قضایی، امنیتی، انتظامی، سیاسی، ارتش، سپاه و بسیج خراسان شمالی وجود دارد خدمات مطلوب و درخوری به مردم نجیب خراسان شمالی صورت گیرد.

استان خراسان شمالی با هشت شهرستان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 494146 برچسب‌ها كرونا در ايران نوروز استان خراسان شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران نوروز استان خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی

(تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی

دیگر خبرها

  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • بازخوردهای خوب از مردم برای اجرای طرح نور
  • شهرداران برای خلق منابع مالی جدید تلاش کنند
  • استاندار خراسان جنوبی:شهرداران برای خلق منابع جدید تلاش‌کنند