Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اسحاق جهانگیری» روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر پیام نوروزی خود را با این بیت شعر آغاز کرد: «ای ز تو تغییر حال و سالها‏         حال ما را کن تو خوشتر حالها

وی افزود: ‏⁧نوروز باستانی⁩ بر همه ایرانیان در دور و نزدیک جهان مبارک باد.

چهانگیری در این پیام نوشت: ملت صبور ما سالی سخت را پشت سر نهاد و اکنون هم ناگزیر است برای عبور موفق از بحران ⁧کرونا⁩، جشن سال نو را در خانه و در جهان ارتباطات بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: نوروز که جشن شادی، آشتی، گفت و گو و امید است، می‌تواند در همین حال هم دنیای درون و بیرون ما را نو کند.
وی اظهار کرد: ‏ازخداوند بزرگ می‌خواهم که به برکت تقارن ⁧نوروز  ⁩ با عید ⁧مبعث⁩ پیامبر رحمت(ص) و به یمن صبر و دعا و تلاش مردم، نوروزمان را طلیعه گشایش چشم اندازهای نو برای ایران قرار دهد.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا اسحاق جهانگیری پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا اسحاق جهانگیری اسحاق جهانگیری یمن کرونا ویروس کرونا اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!

به گزارشهمشهری آنلاین، وی افزود: خجالت بکشید زیرا حملات نیروی هوایی منجر به کشته‌شدن ۷۰ اسیر مانند من شد. خجالت بکشید که هر چه پیشنهاد توافق به شما شد آن را نپذیرفتید. نمی‌خواهید به این کابوس پایان دهید.

وی خطاب به نتانیاهو و اعضای کابینه‌اش گفت: زمانی که شما به همراه خانواده‌هایتان وعده ناهار را می‌خورید به ما اسرا در جهنم و در زیر زمین فکر کنید که بدون آب، غذا، آفتاب و دارو ماندیم. به نتانیاهو و وزرا و کابینه‌اش که خون ما برایشان مهم نیست می‌گویم آنچه که از شما انتظار داریم را انجام دهید و فورا ما را به خانه بازگردانید، یا اینکه این امر برای شما دشوار شده است؟ زمان آن فرا رسیده است که کلیدها را تحویل داده و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه هایتان بنشینید.

این اسیر تاکید کرد: یک مساله دیگری وجود دارد که مهم‌تر از همه است؛ پدر، مادر، لیبی و اورلی خیلی دوستتان دارم و دلم برایتان تنگ شده است و هر روز به شما فکر می‌کنم. برای خود نه ولی برای شما عید خوبی آرزو دارم.

کد خبر 847057 منبع: ایسنا برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا