Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک توسط دانش‌آموزان در کردستانی تولید و به‌صورت رایگان در بین مردمان مناطق محروم و نیازمندان توزیع می‌شود. ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، کارگاه تولید ماسک با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در هنرستان کیمیای ناحیه یک سنندج راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این مراسم ضمن قدردانی از همه تلاش‌های جهادگران، دانشجویان و دانش‌آموزان که در کنار پزشکان، پرستاران و مسئولان در راستای مبارزه با ویروس کرونا تلاش‌ می‌کنند اظهار داشت: این کارگاه با همکاری آموزش و پرورش راه‌اندازی شد.

سردار سیدصادق حسینی افزود: در این کارگاه روزانه 1000 عدد ماسک تولید و به‌صورت رایگان در بین مردمان مناطق محروم و نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه استان کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: تمام امکانات لجستیکی و درمانی ‌سپاه برای ریشه‌کن‌سازی «کرونا» در خدمت مردم است + فیلمنماینده ولی‌فقیه در کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: "رعایت توصیه‌های بهداشتی و در خانه ماندن" راه عبور از بحران کرونا است + فیلم

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این مراسم از راه‌اندازی 13 کارگاه تولید ماسک در هنرستان‌های استان خبر داد و اظهار داشت: دانش‌آموزان و بسیجیان فرهنگی روزانه بیش از 15 هزار ماسک در کارگاه‌های سطح استان تهیه و توزیع می‌کنند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم ماسک‌های تولیدشده را با کمک نیروهای سپاه بیت‌المقدس در اختیار مردم مناطق محروم استان کردستان، به‌ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع کنیم.

قربانی گفت: در حال حاضر روزانه 15 هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید و در روزهای آینده به 20 هزار عدد نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/481/ح

R7848/P/S6,66/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا استان کردستان مناطق محروم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس